جانی آیو، طراح سابق محصولات اپل، به شرکت Airbnb پیوست

به گزارش مجله بوشهری ها، جانی آیو، طراح سابق اپل که اواسط سال 2019 از این شرکت جدا شد، قرارداد همکاری با شرکت Airbnb امضا نموده که مشهورترین سرویس آنلاین برای اجاره دادن اماکن اقامتی محسوب می گردد. طبق این قرارداد، جانی آیو و شرکت تازه تأسیس او قرار است در زمینه طراحی محصولات و سرویس های این شرکت وارد عمل شوند.

جانی آیو، طراح سابق محصولات اپل، به شرکت Airbnb پیوست

برایان چسکی (Brian Chesky)، هم بنیان گذار و مدیرعامل Airbnb، خبر قرارداد همکاری چند ساله با شرکت جدید جانی آیو به نام LoveFrom را یک همکاری ویژه خوانده که به گفته او قرار است جانی آیو به توسعه تیم طراحی داخلی آن ها هم یاری کند.

جانی آیو یکی از مشهورترین طراحان صنعتی دنیا محسوب می گردد که نقش مهمی در طراحی تعدادی از مهم ترین محصولات اپل مانند آیفون، آیپد، مک بوک ایر و اپل واچ داشته است. آیو بعد از حدود دو دهه همکاری با شرکت اپل، این کمپانی را در سال 2019 ترک کرد و اپل در بیانیه ای اظهار داشت که این شرکت به همکاری نزدیک با شرکت LoveForm که توسط آیو تأسیس شده، ادامه خواهد داد.

آقای چسکی متأسفانه به طور دقیق وظایف جانی آیو طی این همکاری را شرح نداده ولی طبق گزارش فایننشال تایمز، این طراح مشهور قرار است به عنوان سرپرست تیم مربوط به بازطراحی اپلیکیشن و سایت Airbnb انجام وظیفه کند. همچنین از دیگر وظایف او می توان به بهبود سیستم رتبه بندی اشاره نمود که امتیاز مهمانان و میزبان ها را معین می نماید.

روی هم رفته در حال حاضر تیم طراحی Airbnb شرایط مناسبی ندارد زیرا طبق گزارش ها، 3 طراح ارشد این شرکت را ترک نموده اند و رییس بخش طراحی هم فقط به صورت پاره وقت با این کمپانی همکاری دارد. باید ببینیم این همکاری چه تأثیری بر روی شرایط Airbnb خواهد داشت.

  • جانی آیو؛ طراح دوران پرشکوه اپل

منبع: Engadget

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 آذر 1399 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1210

به "جانی آیو، طراح سابق محصولات اپل، به شرکت Airbnb پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانی آیو، طراح سابق محصولات اپل، به شرکت Airbnb پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید