جابر می خواهد نشان دهد به دنبال سود مالی نیست

به گزارش مجله بوشهری ها، خبرنگاران : یک سایت خبری در ایتالیا نوشت که ابراهیم جابر برای پیوستن به پتروشیمی ماهشهر تمام پول باشگاه قبلی خود را پس داد تا نشان دهد برای حضور در ایران به دنبال سود مالی نیست.

جابر می خواهد نشان دهد به دنبال سود مالی نیست

به گزارش خبرنگاران ، سایت خبری بسکت نیوز ایتالیا در گزارشی کوتاه به حضور بازیکن آمریکایی پیشین تیم زالگریتیس لیتوانی در پتروشیمی و قهرمانی او در لیگ برتر بسکتبال ایران همراه با نماینده بندر ماهشهر پرداخته است.

بسکت نیوز در بخشی از گزارش خود آورده است: بازیکن سابق تیم زالگریتیس که این فصل در تیم پتروشیمی بندر ماهشهر بازی می کند با پیروزی 88 - 74 مقابل مهرام در بازی پنجم فینال لیگ برتر بسکتبال به مقام قهرمانی رسید.

ابراهیم جابر در این بازی 16 امتیاز، 8 ریباند و 2 پاس گل داشت که البته در دقایق پایانی بازی با انجام پنجمین خطا، مجبور به ترک بازی شد. او در بازی دوم عملکرد فوق العاده ای از خود نشان داد و توانست 35 امتیاز، 9 پاس گل و 3 ریباند انجام دهد.

جابر در اوایل سال 2013 میلادی، تیم زالگریتیس، یکی از تیم های قدرتمند لیگ لیتوانی را به خاطر مسائل عقیدتی ترک کرد. او که در میانه های فصل تیم را ترک کرده بود در یک حرکت غافلگیر کننده، تمام پولی که از باشگاه گرفته بود را برگرداند.

ویتولداس ماسالسکیس مدیر ورزشی زالگریتیس در مورد این بازیکن آمریکایی می گوید: ابراهیم تنها بازیکنی بود که هرگز در مورد دستمزدش با ما حرف نزد. او به موقع استراحت می کرد، هیچوقت دیر در تمرینات حاضر نمی شد و همیشه چیزی که از او انتظار می رفت را به بهترین شکل انجام می داد.

جابر تمام پولی را که گرفته بود را به تیم زالگریتیس برگرداند تا ثابت کند در انتقالش به پتروشیمی به دنبال سود مالی نیست.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 211

به "جابر می خواهد نشان دهد به دنبال سود مالی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جابر می خواهد نشان دهد به دنبال سود مالی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید