تمام کاراکترهایی که احتمالا در انیمیشن سونیک خارپشت 3 حضور دارند

به گزارش مجله بوشهری ها، پیش تر بیان شده بود که فیلم سونیک خارپشت 3 از وجود کاراکتری به نام خارپشت سایه بهره خواهد برد، اما به احتمال زیاد بسیاری از کاراکترهای سونیک خارپشت 2 نیز در دنباله سوم حضور خواهند داشت.

تمام کاراکترهایی که احتمالا در انیمیشن سونیک خارپشت 3 حضور دارند

ما در دنباله دوم فرنچایز سونیک که اخیرا منتشر شده شاهد حضور کاراکترهایی نظیر تیلز و ناکلز بودیم که در فیلم اول حضور نداشتند. بنابراین می توان انتظار داشت که سونیک خارپشت 3 شامل مجموعه ای از کاراکترهای متنوع تر باشد. لذا فهرست طولانی ای از شخصیت ها وجود دارد که می توان در دنباله سوم شاهد حضورشان بود.

هشدار: در این مطلب خطر لو رفتن داستان فیلم سونیک خارپشت 2 وجود دارد

سری سونیک که به عنوان یک بازی در سال 1991 منتشر شد، در طول سی سال توانسته به مجموعه موفقی در رسانه های مختلف تبدیل گردد. علاوه بر چیزی در حدود 100 بازی، فرنچایز سونیک شامل برنامه های تلویزیونی متنوع، کتاب های مصور، اسباب بازی ها و بسیاری از موارد دیگر است. در حقیقت این مجموعه در طول سه دهه توانسته به معروفیت و محبوبیت خاصی دست یابد. از آنجایی که این فرنچایز تقریبا در هر رسانه ممکنی نفوذ نموده، در طول سالیان شخصیت های زیادی به آن اضافه شده اند که بسیاری از آن ها ممکن است در سونیک خارپشت 3 نیز حضور داشته باشند.

در حالی که صحنه پس از تیتراژ اولین فیلم سونیک فقط تیلز را نشان می داد، این ناکلز بود که در سونیک خارپشت 2 پای به میدان نهاد و نقش اصلی را از آن خود کرد. بنابراین درست همچون فیلم اول و دوم، تمامی دنباله های سونیک خارپشت از وجود یک شرور اصلی بهره خواهند برد. با این حال، سونیک 2 نشان داد که این دنباله ها قرار نیست به آنچه که در صحنه پس از تیتراژ فیلم قبلی گفته شده محدود شوند، زیرا ناکلز شخصیت محبوب و بزرگی بود و قطعا می توانست یک صحنه پس از تیتراژ را به خودش اختصاص دهد. به همین علت، این احتمال وجود دارد که در سونیک خارپشت 3 علاوه بر کاراکتر سایه، کاراکترهای دیگری هم حضور داشته باشند، چه این کاراکترها به داستان سایه مربوط باشند و به عنوان تیم او دسته بندی شوند چه در برابرش قرار گیرند و به سونیک یاری نمایند.

امی رز

در حالی که تیلز یکی از شناخته شده ترین دوستان جوجه تیغی داستان ما یعنی سونیک است، امی رز دومین دوست نزدیکی است که این خارپشت دارد. این جوجه تیغی صورتی، چکشی بزرگ به دست دارد و هر دشمنی را که بر سر راهش قرار می گیرد، با آن چکش در هم می کوبد و لذا از این نظر می توان گفت کاراکتر منحصربه فردی است. یکی از ویژگی های مشخص نماینده و برجسته این کاراکتر مجذوب کننده، علاقه شدیدی است که او به سونیک دارد. هدف اصلی سونیک در هر دو فیلمی که تا به امروز ساخته شده یافتن خانواده اش بوده و علاقه امی به او می تواند باعث گردد که سونیک بتواند برای خودش تشکیل خانواده دهد.

در حالی که ممکن است کاراکتر امی به خط داستانی سایه و بعضی از شخصیت های بالقوه دیگر مرتبط نباشد، اما امی رز محبوب ترین شخصیت سونیک است که هنوز در هیچ کدام از فیلم های سونیک 1 و 2 حضور نداشته، بنابراین جای تعجبی وجود ندارد که در سونیک 3 شاهد حضورش باشیم و از اضافه شدن این کاراکتر به جمع دوستان سونیک لذت ببریم.

متال سونیک

متال سونیک پس از دکتر اگمن دومین شخصیت شرور موجود در داستان های سونیک است. در واقع حدس زده می شد که متال سونیک، مهم ترین شرور مجموعه فیلم های سونیک خارپشت باشد. اما چنین اتفاقی روی نداد و حال ساخت دنباله سوم فرصت مناسبی برای استفاده از این شخصیت شرور است.. کاراکتر سایه همواره یک ضدقهرمان بوده، به این معنی که به احتمال زیاد او در انتها دنباله سوم، تیمی را بر علیه سونیک تشکیل خواهد داد. اما متال سونیک یک تهدید کامل و تمام عیار است، در حقیقت او آن قدر قدرتمند است که ممکن است نیازی نداشته باشد که تیمی از شرورها را بر علیه سونیک تشکیل دهد.

راه های مختلفی وجود دارد که او می تواند به واسطه آن ها در فیلم سوم ظاهر گردد، مثلا ممکن است این خارپشت، اختراع دیگر دکتر اگمن باشد یا به وسیله سازمان گان خلق گردد. هر چه که هست اضافه شدن کاراکتر متال سونیک به دنباله سوم می تواند هیجان فیلم را بیشتر کند و به مجذوب کنندهیت داستان فیلم بیفزاید.

رژ خفاش

رژ خفاش، یک سارق جواهرات حرفه ای است که معمولا با واحد نگهبان ملل گان همکاری می نماید، یعنی همان گروهی که در سونیک 2 نیز شاهد حضورشان بودیم. بنابراین به علت ارتباطی که رژ با این سازمان مخفی داد، نقش بزرگی را در یافتن سایه یعنی همان کاراکتری که در صحنه پس از تیتراژ انتهای دنباله دوم به ما نشان داده شد ایفا خواهد نمود.

در حالی که ممکن است او به میزان تیلز یا ناکلز برای مخاطبان مجذوب کننده نباشد، اما همچنان در بین هواداران سری ماجراجویی های سونیک محبوبیت زیادی دارد و لذا اینکه بتوانیم این کاراکتر محبوب را در سونیک 3 مشاهده کنیم قطعا برایمان مجذوب کننده خواهد بود.

کریم خرگوشه و چاو

خلاصه داستان سونیک 2 حول محور استاد زمرد نقل می گردد که همان طور که مشاهده کردیم از هفت زمرد آشوب تشکیل شده است. در انتها فیلم سونیک خارپشت 2، استاد زمرد می شکند و زمردهای آشوب در هوا به پرواز در می آیند. بنابراین در سونیک 3 به احتمال زیاد خارپشت محبوب ما و دوستانش باید این زمردهای آشوب را که معلوم نیست به کجا رفته اند مجددا جمع آوری نمایند و این به آن معنی است که ممکن است مجبور شوند با گونه ای که برای محافظت از این زمردها تعلیم داده شده اند برخورد نمایند.

یعنی کاراکترهایی مانند چاو. از آنجایی که این کاراکتر با زمردها و قبیله اکیدنا ارتباط نزدیکی دارد، جای تعجبی وجود نخواهد داشت اگر سونیک خارپشت 2 به صورت پنهانی شرایط را برای حضور این کاراکتر در دنباله سوم مهیا نموده باشد. کریم خرگوشه نیز معمولا در کنار چاو ظاهر می گردد و غالبا به عنوان یک شخصیت پدر مانند عمل می نماید. بنابراین، اگر چاو در فیلم سوم ظاهر گردد، به احتمال زیاد می توانیم شاهد حضور کریم نیز باشیم.

جوجه تیغی سیلور

قطعا جوجه تیغی سیلور انتخاب فوق العاده عجیبی برای دنباله سوم خواهد بود، اما سونیک 3 می تواند به راحتی از این مسافر زمان به روشی بسیار هوشمندانه استفاده کند. در انتها سونیک 2، یکی از سربازان گان به این موضوع اشاره می نماید که پروژه ای که سبب خلق خارپشت سایه شده 50 سال پیش رخ داده است

اگرچه این منطقی نیست، زیرا این بدان معناست که سن خارپشت سایه بیشتر از سونیک است و در واقع او اولین کاراکتر منحصربه فردی بود که خلق شده است اما در کل شاید فیلم توضیحی برای داستان خود داشته باشد و شاید دنباله سوم بخواهد به همین موضوع بپردازد. زیرا سفر در زمان، یعنی قدرتی که سیلور از آن بهره می برد، می تواند توضیحی عالی برای این جدول زمانی به ظاهر عجیب باشد و ظاهر شدن او می تواند آشفتگی و هرج و مرج موجود در داستان فیلم را رفع نماید

ماریا رباتنیک

ماریا رباتنیک در سری مجموعه های سونیک، حضور چندان پررنگی ندارد، اما حضور او در دنباله سوم به علت وجود کاراکتر سایه ضروری و انکار ناپذیر است. ماریا که در یکی از مراکز بزرگ فضایی به دنیا آمد، دختر عموی دکتر رباتنیک (معروف به اگمن) است. اما او به علت بیماری ای که از آن رنج می برد، هرگز نتوانست این ایستگاه فضایی را ترک کند و به زمین بیاید. به همین علت، پدربزرگ ماریا پروژه سایه را راه اندازی کرد تا راهی برای درمان او پیدا کند. اگرچه این پروژه ناموفق بود، اما همین پروژه نکام سبب خلق خارپشت سایه شد که به یکی از دوستان خوب ماریا در ایستگاه فضایی تبدیل شده بود.

بعدها، زمانی که سازمان گان کوشش می نماید این پروژه را معدوم کند، ماریا در حالی کشته می گردد که سعی داشت به خارپشت سایه در فرار از دست سربازان یاری کند. مرگ او، خارپشت سایه را به شدت زیر و رو کرد و سبب تحول این کاراکتر شد و باعث شد که تا حدی خودش را تغییر دهد. در حالی که چنین داستانی برای فیلم های طنز آمیز سونیک داستان تاریک و غم انگیزی به نظر می رسد، اما در کل ماریا باید در سونیک خارپشت 3 حضور داشته باشد تا خط داستانی کاراکتر سایه تکمیل گردد و فیلم بتواند داستان منسجمی را روایت نماید.

پروفسور جرالد رباتنیک

با بر ملا شدن پروژه خلق کاراکتر سایه در سکانس پس از تیتراژ سونیک خارپشت 2، منطقی است که سونیک 3 خالق این آزمایشات را به مخاطب معرفی کند. در حقیقت مخاطب باید بداند که خالق این آزمایشات، پروفسور جرالد رباتنیک بوده است. جرالد رباتنیک پدربزرگ دکتر اگمن است که نقش مهمی را در مجموعه ماجراجویی های سونیک ایفا می نماید. از آنجایی که پیش تر در فیلم دوم گفته شده که پروژه ساخت سایه، 50 سال پیش کلید خورده، می توان به صراحت گفت که این جدول زمانی با سن جرالد که خالق او بود مطابقت دارد. از آنجایی که جرالد به میزان نوه دانشمند و در عین حال دیوانه خود شیطان صفت نبود، کاراکتر او می تواند سبب خلق صحنه های احساسی مجذوب کنندهی در سونیک 3 گردد زیرا او تمام کوشش خود را می نماید تا نوه اش ماریا را نجات دهد.

فیلم های سونیک خارپشت تنها مشتی در برابر خروار هستند و هنوز به خیلی از داستان های موجود در مجموعه سونیک نپرداخته اند، بنابراین شخصیت های بسیار بیشتری در سری بازی های سونیک وجود دارند که می توان آن ها را در سونیک 3 مشاهده کرد. برای اجرای درست تمام خطوط داستانی بازی ها، قطعا باید کاراکترهای زیادی به دنباله های بعدی سونیک اضافه شوند. اگرچه ممکن است همه آن ها در دنباله بعدی حضور نداشته باشند، اما به احتمال بسیار زیاد در سونیک خارپشت 3 حداقل شاهد حضور تعدادی از این شخصیت های نمادین خواهیم بود که قطعا مجذوب کنندهیت خاصی به دنباله سوم خواهند بخشید.

منبع: screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 تیر 1401 بروزرسانی: 18 تیر 1401 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 2034

به "تمام کاراکترهایی که احتمالا در انیمیشن سونیک خارپشت 3 حضور دارند" امتیاز دهید

1 کاربر به "تمام کاراکترهایی که احتمالا در انیمیشن سونیک خارپشت 3 حضور دارند" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام کاراکترهایی که احتمالا در انیمیشن سونیک خارپشت 3 حضور دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید