تعمیر مبدل پکیج با ضمانت 6 ماهه برای اولین بار در ایران

به گزارش مجله بوشهری ها، تخصصی ترین کارگاه تعمیرات مبدل پکیج با ضمانت نامه کتبی 6 ماهه

رپرتاژ آگهی - دوستان و همراهان گرامی در این مقاله قصد داریم درباره تعمیر مبدل پکیج در انواع مختلف و برند های مختلف به صورت جوشکاری مبدل های ایران رادیاتور ، بوتان ، تاچی ، فرولی ، اریستون ، بوش و … صحبت کنیم.

تعمیر مبدل پکیج با ضمانت 6 ماهه برای اولین بار در ایران

در سالیان قبل که پکیج های دیواری وارد عرصه تاسیسات خانگی شد بعد از گذشت چند سال از ناحیه مبدل دچار آسیب میشدند و همواره همین طور میباشد. به علت بالا بودن مبلغ مبدل به جهت این که جنس آن از مس میباشد برای بعضی افراد که مستاجر میباشند مقداری پرداخت خرید مبدل سنگین میباشد .

یکی از علت هایی که باعث سوراخ شدن مبدل پکیج میشود عدم اسیدشویی به موقع میباشد و یا روش اشتباه اسید شویی باعث میشود که مدار گرمایش و مدار مصرفی به هم ارتباط پیدا کنند و فشار دستگاه بالا میرود و شیر 3 بار پکیج اضافه بار را تخلیه میکند.

تغریبا میتوان گفت 90% از مبدل هایی که سوراخ میشوند قابل تعمیر میباشند.

مبدل هایی که از بیرون سوراخ میشوند و یا حتی مبدل های دومنظوره که از داخل به هم راه پیدا میکنند قابل تعمیر میباشند .

به جرات میتوان گفت در سراسر ایران افراد کمی هستند که میتوانند مبدل های دو منظوره که از داخل به هم راه پیدا کردند را تعمیر کنند.

تمامی تعمیرات مبدل پکیج و جوشکاری مبدل ها دارای 6 ماه ضمانت و در صورت خرابی مجدد به صورت کاملا رایگان تعمیر میشوند و به صورت کتبی داخل فاکتور قید میشود.

چه مواردی در فرایند تعمیر مبدل پکیج تاثیر گذار میباشد؟

** تک منظوره باشه یا دو منظوره

** تععداد لوله های مبدل

** تعداد فین های روی مبدل و ضخامت ورق

** اعاد مبدل

** ورودی و خروجی مبدل

** محل نشتی

** تعداد لوله های آسیب دیدهارئه خدمات به تمام شهر های ایران از جمله : اصفهان ، شیراز ، مشهد ، قم ، سمنان ، ساری ، کرمان ، یزد در کوتاه ترین زمان ممکن و بهترین کیفیت در فرایند جوشکاری و تعمیر مبدل پکیج های دیواری…

جوشکاری مبدل پکیج به چه صورت انجام میشود؟

مبدل های پکیج و یا آبگرمکن با جوشکاری اکسی اسیتیلن انجام میشود ، که برای جوشکاری اکسی اسیتیلن یا هوا گاز شما نیاز به یک کپسول هوا و یک کپسول گاز مایع (اسیتیلن) و یک جفت شلنگ گاز به همراه سر پیک نیاز دارید.

برای اینکه جوشکاری عالی و پایداری داشته باشیم تمیز بودن محل جوشکاری بسیار مهم میباشد.

به همین دلیل حتما قبل از اینکه عملیات جوشکاری را شروع کنید محل مورد نظر را با فرچه سیمی تمیز میکنیم.

برای اینکه جوشکاری مبدل پکیج درست و اصولی انجام شود باید کاملا از داخل و بیرون خشک و بدون رطوبت باشد درصورت وجود آب داخل مبدل پکیج ، به دمای مطلوب نمیرسد و کار خراب میشود.

جوشکاری باید با سیم جوش نقره انجام بشود و حتما باید از تنه کار استفاده کنید تا محل جوشکاری تمیز شود و چربی وجود نداشته باشد.

علائم سوراخ بودن مبدل چیست؟

در دو حالت میتوان متوجه شد که مبدل پکیج به مشکل برخورده است:

  1. فشار پکیج بالا برود
  2. افت فشار در پکیج دیواری ایجاد شود

اگر مبدل از بیرون سوراخ باشد آب از داخل مبدل خارج میشود و به بیرون دستگاه ریزش پیدا میکند که نشانگر این است مبدل از بیرون سوراخ شده است و فشار بار دستگاه کم میشود .

اگر پکیج منزل شما از نوع تک مبدله دو منظوره باشد و فشار بار دستگاه بالا برود نشانگر این است مبدل از داخل سوراخ شده است و آب مصرفی به آب گرمایشی ارتباط پیدا کرده است .

تعمیر مبدل پکیج ایران رادیاتور

در پکیج های ایران رادیاتور مدل های مختلفی وجود دارد که بعضی از آنها تک مبدله و بعضی مدل ها دو مبدله هستند که هردوی آنها قابل تعمیر میباشد. در تعمیر مبدل پکیج ایران رادیاتور باید تمام دقت را داشت تا به دیگر از لاین هایی که سالم هستن آسیبی وارد نشود.

مبدل هایی که تک منظوره هستند و از بیرون سوراخ شده اند نیاز به لوله گذاری ندارند و از بیرون قابل جوشکاری میباشد اما مبدل هایی که دو نظوره هستند باید بازسازی بشوند و لوله گذاری شوند .

امروزه به علت مبلغ بالای مبدل ، تعمیر و جوشکاری آنها برای بعضی از مشتریان به صرفه میباشد.

تعمیر مبدل اصلی پکیج

در تعدادی از پکیج های دیواری برای تامین گرمایش محیط از مبدل اصلی استفاده میکنند.

به این صورت که در حالت زمستانی پمپ دستگاه فعال بوده و با گردش آب در مبدل اصلی ، گرمایش تامین میشود.

حال وقتی که مصرف کننده درخواست آبگرم مصرفی را دارد پمپ دستگاه مجددا فعال شده و با گردش آب شهر در مبدل ثانویه آبگرم مصرفی را تامین می کند .

خوب حالا شما تصور کید مبدل اصلی سوراخ شده و آب ریزش میکند داخل مشعل دستگاه اون موقع چه اتفاقی میفتد؟

به جای تعویض مبدل و پرداخت هزینه بالا به راحتی میتوان مبدل را تعمیر کرد و کمتر از نصف مبلغ مبدل نو باز هم برای اعلام هزینه قطعی تعمیر مبدل اصلی باید چک شود.

تعمیر مبدل پکیج بوتان (کالدا ونزیا ، اپتیما)

پکیج بوتان هم مانند ایران رادیاتور هم تک مبدله دارد هم دو مبدله که دو مدل از آن نسبت به بقیه مدل ها بیشتر موجود میباشد .

پکیج بوتان مدل کالدا ونزیا :

پکیج های کالدا ونزیا از مدل تک مبدله میباشد که مدار گرمایش و مصرفی در داخل یکدیگر قرار گرفته اند و موقعی که از داخل سوراخ میشوند به هم راه پیدا میکنند به علت فشار بالای آب شهر فشار مدار گرمایش بالا میرود و به 3 بار میرسد و از طریق شیر اطمینان اضافه بار دستگاه تخلیه میشود. اما باز جای نگرانی نیست با پرداخت هزینه کم میتوانید از خدمات تعمیر مبدل پکیج بوتان بهره مند شوید .

پکیج بوتان مدل اپتیما :

در این مدل از پکیج ها دو مبدل دارند که 90% مبدل اصلی آنها به مشکل برمیخورند و از بیرون سوراخ میشوند که قابل جوشکاری میباشند و هیچ نگرانی نیست

تعمیر مبدل پکیج فرولی دومتیک (24 ، 26 ، 28 ، 32 س م)

در پکیج های فرولی اگر عقربه دستگاه افت کند و یا بالا برود اصلا نباید پشت گوش انداخت و با باز کردن شیر پرکن در موقع افت بار دستگاه مشکل را حل کنید به مرور زمان به علت اینکه آب جدید وارد سیستم میشود دچار رسوب و جرم گرفتگی میشود .

مبدل های فرولی به علت اینکه مبلغ خیلی بالایی دارند واقعا در این شرایط اقتصادی برای افرادی که مستاجر هستند خرید آن سنگین میباشد که ما با یک چهارم هزینه با ضمانت 1 ساله تعمیر میکنیم پس با خیال راحت پس از تعمیر استفاده کنید.

جوشکاری مبدل پکیج و آبگرمکن حتی از روی فین

آبگرمکن های دیواری هم مانند پکیج ها دارای مبدل مسی میباشد که مانند پکیج سوراخ میشود اما دیگر تک منظوره و دو منظوره ندارد چون فقط جهت آب گرم مصرفی استفاده میشود و تنها اتفاقی که میفتد از بیرون سوراخ میشود و کاملا قابل تعمیر میباشد.

مبدل هایی که از روی فین سوراخ میشوند باید به شیوه ای جوشکاری بشوند که فین آسیب نبیند ومحلی که نشتی دارد ترمیم بشود .

تعمیر مبدل پکیج بوش

پکیج دیواری بوش ساخت کشور آلمان می باشد. این پکیج هم همانند بقیه برند ها در دو تیپ تک مبدل و دو مبدل تولید و در بازار عرضه شده است.

** کامفورد کلاس 6000w کلاسیک

** کلاسیک

** کلاسیک سیلور

** یورو اسمارت

** یورو لاین یورو مکس

دوستان توجه فرمایید یکی از گرانترین مبدل ها در بازار مبدل پکیج بوش میاشد و ما با اطمینان خاطر میگوییم مبدل های پکیج بوش هم قابل تعمیر میباشد و نیازی به پرداخت هزینه بالا جهت تعویض نیست.

دوستان کارگاه ما واقع در غرب تهران منطقه 30 متری جی خ سادات پلاک 247 میباشد که از تمام شهر های ایران برای ما کار ارسال میکنند و تیم حرفه ای و تکنسین های مجربی که داخل کارگاه مشغول به تعمیرات هستند به بهترین شکل مبدل ها را ترمیم و بازسازی میکنند که پس از جوشکاری وارد مرحله تست روی دستگاه میرود و پس از تایید کارشناسان فنی وارد بخش رنگ آمیزی میشود و از طریق پست و یا تیپاکس برای مشتریان عزیز ارسال میشود به همراه برگه فاکتور و گارانتی 6 ماهه بی قید و شرط…

پس ما به شما این اطمینان را میدهیم با خیالی آسوده تعمیرات مبدل پکیج منزل خود را ب ما بسپارید و از هزینه های بالا جلوگیری کنید

برای اطلاعات بیشتر و دیدن ویدیو های تعمیرات مبدل پکیج میتوانید همواره به وب سایت گروه فنی سرویسکاران 24 مراجعه کنید

نویسنده : باران شاه محمدی - زمستان 99

منبع : گروه فنی سرویسکاران 24

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 28 اسفند 1399 بروزرسانی: 28 اسفند 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1440

به "تعمیر مبدل پکیج با ضمانت 6 ماهه برای اولین بار در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعمیر مبدل پکیج با ضمانت 6 ماهه برای اولین بار در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید