بهترین رستوران های گرگان که باید رفت

به گزارش مجله بوشهری ها، تجربه ثابت کرده همین که پا در جاده ای مثل چالوس بگذاری و سفر شمالت را آغاز کنی، دنیایی از انواع و اقسام غذاها پیش رویت قرار می گیرد که عیشت را تکمیل می کند. اما در مورد شهری مثل گرگان که تافته جدابافته ای در شمال ایران است چطور؟ اگر گرگان رفتیم، شهری با جنگل های بکر و دیدنی باید چی بخوریم و بهترین رستوران های گرگان کدام هاست؟

بهترین رستوران های گرگان که باید رفت

بهترین رستوران های گرگان در بلوار ناهارخوران

بیشتری ها گرگان را به ناهارخورانش می شناسند، منطقه ای جنگلی در چهار کیلومتری جنوب شهر گرگان که به خاطر زیبایی وصف ناشدنی و قرار گرفتن جنگل النگدره در آن طرفدار زیاد دارد. بیشتر غذاخوری های معروف گرگان هم در امتداد بلوار ناهارخوران قرار گرفته اند، ولی به همه آنها نمی شود اعتماد کرد. یا خیلی گرانند یا کیفیت غذا آنقدرها خوب نیست.

پیشنهاد ما برای صرف غذا، رستوران عمارت در یکی از خیابان های فرعی بلوار ناهارخوران است. رستوران عمارت یکی از شیکترین رستوران های گرگان است که روی کیفیت غذایش هم می شود حساب کرد. معماری این رستوران به سبک مراکشی و به سبک و سیاق مسجد الحمراء اسپانیا ساخته شده و منوی پرو پیمانی دارد.

در عمارت هم می شود غذاهای سنتی سفارش داد، هم انواع و اقسام کباب ها را. جدا از آن منوی غذاهای دریایی و منوی فست فود عمارت هم مناسب است و غذاهای خوش طعمی بین شان هست. مثلا از بین غذاهای سنتی می توان فسنجان و ماهیچه را سفارش دارد و از بین غذاهای دریایی ماهی اوزون برون و میگو پفکی را و اگر اینها را نخواستی پاستای آلفردو و شنیسل مرغش هم خوشمزه است.

آدرس رستوران عمارت: گرگان، خیابان ولی عصر، عدالت 28، بین شهریور 3و5

معروف ترین جاهای دیدنی گرگان کجاست؟

فست فود در بلوار ناهارخوران

اگر در بلوارناهارخوران بودید و دلتان فست فود خواست می توانید سری به فست فود چین دکا بزنید. چین دکا با 35 سال سابقه یکی از قدیمی ترین فست فودی های شهر گرگان است و آدم های زیادی در دوره های مختلف سنی مشتری اش بوده اند. در چین دکا بهتر است چیزبرگر، سوپ و سیب زمینی سفارش داد. فقط اینکه باید قبل از ساعت 10 شب به آن رفت که با در بسته روبرو نشد.

بعد صرف غذا هم می توان در همان بلوار ناهارخوران چای دارچین یا باقالی گرم خورد فقط اینکه باقالی های گرگان متفاوت با آنچه که تا حالا خورده اید، است و در آن سیر و پیازداغ می ریزند. در همان بلوار ناهارخوران و ابتدای جاده زیارت املت ربی های دلچسبی هم می توان بر بدن زد.

کباب دنده در گرگان

چند سالی است که پای کباب دنده به گرگان نیز باز شده و بسیاری معتقدند کباب دنده گرگان بعد از کباب دنده کرمانشاه، لذیذترین کباب دنده ای است که هر آدمی در طول زندگیش می تواند بخورد.

فلکه کریمی گرگان هم چندین مغازه جگرکی دارد که دنده کباب خوبی در آنها عرضه می شود. دنده کبابی که تازه است و هر سیخش 15 هزار تومان است. جدا از آن خوش گوشت و کباب یونانی های خوبی هم در اینجا می توان نوش جان کرد. اگر در گرگان خواستید کباب مرغوبی بخورید باید سراغ محله نعلبندان بروید. در این محله در کبابی سرحدی می توان کباب لذیذی بر بدن زد و در دیزی السالوادور دیزی و املت خوبی خورد.

جذابیت های روستای زیارت گلستان؛ روستایی در دوقدمی گرگان

منبع: اسنپ تریپ
انتشار: 26 تیر 1401 بروزرسانی: 26 تیر 1401 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 2041

به "بهترین رستوران های گرگان که باید رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین رستوران های گرگان که باید رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید