برگزاری اجلاس مجازی مبارزه با تغییرات اقلیمی به میزبانیِ هلند

به گزارش مجله بوشهری ها، مذاکرات سطح بالا با موضوع مبارزه با تغییرات اقلیمی و با هدف ارائه راه چاره ها و برنامه های عملی برای مقابله با تغییرات آب و هوایی تا سال 2030، به میزبانی هلند برگزار می گردد.

برگزاری اجلاس مجازی مبارزه با تغییرات اقلیمی به میزبانیِ هلند

با تور ارزان هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام گشت و گذار کنید.

به گزارش خبرنگاران، این اجلاس به صورت مجازی خواهد بود و طی آن همچنین ایالات متحده با پیوستن به مذاکرات به منظور آنالیز روش هایی برای حفظ سلامت مردم و شرایط مالی در برابر تاثیرات گرم شدن کره زمین، بازگشت خود به مبارزه دنیای علیه تغییرات آب و هوایی را اعلام خواهد نمود.

کمتر از یک هفته پس از آنکه جو بایدن، رئیس جمهوری ایالات متحده از بازگشت این کشور به قرارداد آب و هوایی پاریس اطلاع داد، جان کری نماینده ویژه او در امور آب و هوا در اجلاس سازگاری اقلیمی حضور خواهد یافت و به معاون نخست وزیر چین، نخست وزیر آلمان، رئیس جمهوری فرانسه و نخست وزیر انگلیس و دیگر رهبران ملحق می گردد.

پیش از اجلاس بیش از 3000 محقق از سراسر دنیا، رهبران کشورها را تحت فشار قرار دادند تا از مردم در برابر اثرات گرم شدن کره زمین بهتر محافظت نمایند.

محققان در بیانیه ای اظهار کردند: دنیا ما که به سرعت در حال گرم شدن است در حال حاضر دچار بحران های جدی ناشی از خشکسالی شدید، آتش سوزی، موج گرما، سیل، طوفان های استوایی مخرب و سایر حوادث شدید شده است.

مرکز دنیای سازگاری اقلیمی نیز (GCA) اعلام نمود: تغییر آب و هوا می تواند فراوری دنیای غذا را تا 30 درصد کاهش دهد و طغیان دریا و وقوع طوفان می تواند صدها میلیون نفر از ساکنان شهرهای ساحلی را از خانه های خود متواری کند.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، بان کی مون رئیس این مرکز و دبیرکل سابق سازمان ملل متحد گفت: برای تغییرات اقلیمی هیچ واکسنی وجود ندارد. این تغییرات خیلی سریع تر از آن چه تصور می کنیم اتفاق می افتد و تاب آوری در برابر این تغییرات یک امر واجب و لازم است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 26 بهمن 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1373

به "برگزاری اجلاس مجازی مبارزه با تغییرات اقلیمی به میزبانیِ هلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری اجلاس مجازی مبارزه با تغییرات اقلیمی به میزبانیِ هلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید