ببینید ، لحظه اخراج غافلگیرکننده رییس جمهور سابق چین از نشست حزب کمونیست (تور ارزان چین)

به گزارش مجله بوشهری ها، رئیس جمهور سابق چین به وسیله گردانندگان مراسم اختتامیه کنگره بزرگ حزب حاکم این کشور، از نشست اخراج شد.

ببینید ، لحظه اخراج غافلگیرکننده رییس جمهور سابق چین از نشست حزب کمونیست (تور ارزان چین)

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، رسانه های چینی تصاویری از اخراج غافلگیرکننده هو جینتائو رئیس جمهور سابق این کشور از اجلاس کنگره بزرگ حزب کمونیست در روز شنبه منتشر کردند.

هو 79 ساله که در مراسم اختتامیه کنگره حزب حاکم چین، در سمت چپ شی جین پینگ رئیس جمهور کنونی این کشور نشسته بود، به ناگاه به وسیله دو نفر مجبور به بلندشدن از روی صندلی می گردد.

طبق تصاویر منتشرشده، رئیس جمهور سابق چین که در ابتدا سعی داشت در برابر اخراج خود مقاومت کند، در پی روبرو شدن با اجبار افراد مذکور که دست های او را گرفته بودند، آغاز به حرکت می نماید.

وی پیش از دور شدن سعی داشت چند کلمه ای با شی جین پینگ و لی که چیانگ نخست وزیر چین صحبت کند اما با بی اعتنایی آنها روبرو شد.

در این نشست، شی برای سومین دوره پنج ساله، به عنوان رئیس جمهور چین انتخاب شد. حزب حاکم چین در این کنگره بعلاوه مخالفت خود با استقلال تایوان را در قانون اساسی خود درج کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 آبان 1401 بروزرسانی: 1 آبان 1401 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 2104

به "ببینید ، لحظه اخراج غافلگیرکننده رییس جمهور سابق چین از نشست حزب کمونیست (تور ارزان چین)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید ، لحظه اخراج غافلگیرکننده رییس جمهور سابق چین از نشست حزب کمونیست (تور ارزان چین)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید