اکبری: حریفان سختی را در پیش داریم

به گزارش مجله بوشهری ها، مربی تیم والیبال ایران درباره سفر ملی پوشان به روسیه گفت: روز چهارشنبه از تهران به سمت سن پترزبورگ حرکت کردیم که سفر ما نزدیک به 7 ساعت به طول انجامید.

اکبری: حریفان سختی را در پیش داریم

به گزارش ، به نقل از سایت فدراسیون والیبال، پیمان اکبری مربی تیم ملی والیبال ایران درباره سفر ملی پوشان به روسیه گفت: روز چهارشنبه از تهران به سمت سن پترزبورگ حرکت کردیم که سفر ما نزدیک به 7 ساعت به طول انجامید. بعد از حضور در روسیه کوشش کردیم تا یک تمرین سبک برای بازیکنان در نظر بگیریم که حالت کشش مانند داشت و برای آشنایی با سالن و البته سرویس و دریافت انجام شد تا بازیکنان از شرایط آمادگی دور نشوند.

وی در ادامه مطرح کرد: در اینجا سه مسابقه به ترتیب برابر کوبا، مکزیک و روسیه خواهیم داشت. این بازی ها برای ما اهمیت زیادی دارد و باید تمام کوشش خود را انجام دهیم تا در مرحله اول یک نتیجه مناسب کسب کنیم. می دانیم حریفان سختی داریم و باید تمام کوشش خود را به ویژه برابر روسیه انجام دهیم. روسیه میزبان است و قهرمانی لیگ جهانی و المپیک را در کارنامه دارد و با تمام قوا در مسابقات حاضر می گردد. امیدوارم در مرحله اول انتخابی المپیک نمایش خوبی داشته باشیم و همچنین نتیجه خوبی کسب کنیم.

او در بخش بعدی صحبت های خود اضافه نمود: اگر پیروز نشدیم در این مرحله به خواسته خود برسیم، در شانس بعدی قطعا به عنوان بهترین تیم آسیایی به المپیک می رویم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 168

به "اکبری: حریفان سختی را در پیش داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکبری: حریفان سختی را در پیش داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید