انتاریو جهت مهاجرتی Masters Graduate را بازگشایی کرد

به گزارش مجله بوشهری ها، جدیدترین خبرها از این حکایت دارند که استان انتاریو دیروز مورخ 30 آوریل جهت مهاجرتی Masters Graduate را بازگشایی کرد. لازم به ذکر است این جهت بلافاصله بعد از تکمیل ظرفیت مسدود شد. جهت مهاجرتی Masters Graduate یا فارغ التحصیلان مقطع فوق لیسانس همانگونه از نامش بر می آید جهتی است مختص دانشجویان خارجی که در مقطع فوق لیسانس در انتاریو تحصیل نموده و فارغ التحصیل شده اند.

انتاریو جهت مهاجرتی Masters Graduate را بازگشایی کرد

این راستا این فرصت را برای این دسته از فارغ التحصیلان فراهم می نماید تا آنها بتوانند تقاضای خود را برای انتخاب شدن از طرف استان انتاریو و سپس اقامت دائم کانادا ارائه نمایند. این راستا مهاجرتی بین متقاضیان از محبوبیت بالایی برخوردار است چرا که احتیاجی به داشتن پیشنهاد شغل از طرف کارفرمای انتاریویی ندارد.

دیروز ظرفیت 1000 نفری این راستا مهاجرتی تکمیل شد. 5 مارس بود که این راستا مهاجرتی بازگشایی شده اما پس از دقایقی با مشکل فنی روبرو و سپس مسدود شده بود. در 5 مارس 333 نفر با موفقیت ثبت نام نموده بودند و در 30 آوریل یعنی دیروز هم 667 نفر و با این حساب مجموعا تعداد نفرات به 1000 نفر می رسد.

آنگونه که برنامه مهاجرت استانی انتاریو اعلام نموده متقاضیانی که با موفقیت ثبت نام نموده اند ظرف 3 روز کاری از طرف e-Filing Portal شماره تاییدیه دریافت خواهند کرد. بعد از دریافت این شماره 14 روز فرصت دارید تا درخواست خود را به برنامه مهاجرت استانی انتاریو ارائه نمایند وگرنه اعتبار ثبت نامشان منقضی خواهد شد.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1716

به "انتاریو جهت مهاجرتی Masters Graduate را بازگشایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتاریو جهت مهاجرتی Masters Graduate را بازگشایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید