امتداد مهربانی دست های بخشنده خیران اصفهانی

به گزارش مجله بوشهری ها، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان از اهداء یاری یک میلیارد ریالی به مجتمع دانش آموزی هلال احمر اردل اطلاع داد.

امتداد مهربانی دست های بخشنده خیران اصفهانی

به گزارش خبرنگاران از اصفهان شهریار انصاری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان گفت: در امتداد اجرای طرح ملی مهربانی مهر دست های بخشنده خیرین داوطلب هلال احمر اصفهان یک میلیارد ریال دیگر به دانش آموزان احتیاجمند استان چهارمحال و بختیاری یاری اهدا کردند.

وی اظهار کرد: در ادامه اجرای طرح مهربانی مهر که با مشارکت خیرین داوطلب و جوانان بشر دوست اصفهانی در بخش بازفت استان چهارمحال و بختیاری همراه بود یاری های مومنانه در آذر ماه به مجتمع دانش آموزی شهرستان اردل رسید.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان با بیان اینکه ارزش اقلام اهدایی به مجتمع دانش آموزی هلال احمر اردل بالغ بر یک میلیارد ریال می باشد، اضافه نمود: 50 تخته تشک طبی، 49 تخته پتو، 50 عدد ملحفه و 10 تخته فرش از جمله اقلام اهدایی به دانش آموزان این مجتمع بود.

انصاری با اشاره به تامین احتیاج های دیگر این مجتمع، توضیح داد: بعلاوه یک دستگاه تلوزیون ال ای دی 43 اینج، 10 عدد لامپ 50 وات به همراه 25 عدد سرپیچ و 3 سری شیر آلات و لوازم تاسیسات به همت خیرین داوطلب تهیه و به این مرکز اهدا شد.

وی در انتها ضمن قدردانی از حمایت های خیرین داوطلب و کوشش خستگی ناپذیر جوانان بشر دوست هلال احمر، خاطر نشان کرد: مشارکت در کار خیر حد و مرزی نمی شناسد و ما افتخار می کنیم به مردم نیکوکار اصفهان که علی رغم مسائل مالی، در یاری به همنوع پیشتاز هستند.

ی

خبرنگاران اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1401 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1967

به "امتداد مهربانی دست های بخشنده خیران اصفهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتداد مهربانی دست های بخشنده خیران اصفهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید