اقامت در هتل اشباح(بخش سوم)

به گزارش مجله بوشهری ها، پانسیون تخت خواب و صبحانه عمارت کوپر کینگ، بوت، مونتانا

ویلیام اندرو کلارک در سال 1884 این بنای سه طبقه را از جنس آجرهای قرمز برای خود ساخت. این بنا به عنوان اقامتگاه او ساخته شده بود و هزینه ساخت آن نیز نیم میلیون دلار بود که گفته می گردد این رقم تنها نیمی از عایدی یک روز او بوده است. این فرد که به یک کار آفرین بزرگ بدل شده بود، علاقه بسیار زیادی به سرمایه گذاری در زمینه معدن، روزنامه، راه آهن و بسیاری از ساختارهای مالی دیگر داشت و به همین علت نیز به یکی از ثروتمندترین افراد دنیا بدل شده بود.

اقامت در هتل اشباح(بخش سوم)

کوپر کینگ یکی از بناهای تاریخی مهم بوت به حساب می آید که سرشار از جزئیات زیاد معماری و عتیقه جات آنتیک متعدد است. مسافران حتی می توانند در طول تابستان به یک تور گردشگری در این مکان بروند. این عمارت در طول سال به عنوان یک هتل و اقامتگاه فعال است و وقوع رخدادهایی غیر قابل شرح پس از غروب آفتاب در این محل گزارش شده است. شبح هایی مه آلود در طبقات پایینی، حس شدن یک حضور گرم در داخل خانه و حتی گگردده شدن ناگهانی صندوق عقب ها موجب شده است که مسافران و خدمه این هتل، دائما گوش به زنگ باشند. مسافران حتی صداهای غژغژهایی ترسناک و ضرباتی به دیوار را در سالن های این هتل می شنوند و حتی گفته می گردد که اقامت در کوپر کینگ درست مانند خواب در یک موزه جن زده است.

این عمارت در خود پنج اتاق ویژه مهمانان را جای داده است که همگی به خوبی به استانداردهای سطح بالای اقامتی مجهز هستند. این اتاق ها شامل سوییت اصلی کلارک نیز می گردد و هر یک از آن ها به مبلمان و دکورهایی از جنس قرن 20 میلادی مجهز هستند. این دکوراسیون شامل وان هایی با طرح های قدیمی و یادواره هایی از جنس چوب های تیره است که در آن موقع، سبکی محبوب به حساب می آمدند.

هتل بزرگ گیزر، بیکرسیتی، اورگان

هتل بزرگ گیزر در میان طرفداران مباحث مافوق طبیعی توانسته است تا به عنوان جن زده ترین هتل در اورگان مشهور گردد. این بنا در طول هجوم جویندگان طلا به بیکر سیتی و در سال 1889 ساخته شده است و در اصل یکی از بهترین هتل های کل غرب آمریکا به حساب می آمده است. بیکر سیتی به عنوان یک قطب در زمینه معدن شناخته می شد و چنین هتل بزرگی یک امر کاملا درخور برای رسیدگی به نیازهای افراد خشن و تازه به پول رسیده این شهر بود. البته این بنا پس از انتها یافتن روزهای اوج خود در آن موقع، دوران سختی را پشت سر نهاد و پس از آن بود که یک بازسازی دقیق با حداکثر وفاداری به روح و ساختار اصلی بنا انجام شد.

حال که بحث روح به میان آمد جالب است بدانید که مسافران این هتل چه در ابتدای تاسیس آن و چه پس از بازسازی، بارها مدعی شده اند که روح هایی را در این هتل مشاهده نموده اند. یکی از این روح ها با نام بانوی آبی پوش مشهور است و بارها در حال بالا رفتن از پله های اصلی هتل رویت شده است. صاحب پیشین این هتل که در اتاق شماره 302 اقامت داشته است، هنوز از جابجا کردن و تکان دادن دارایی های مسافران هتل لذت می برد. دیگر روح های مشاهده شده در این هتل شامل یک پایکوب کافه ای متعلق به سال 1920، یک گاوچران و حتی سرآشپز سابق هتل که دست نداشته است هستند.

هتل بزرگ گیزر با سبک اصلی آن بازسازی شده است و در آن چلچراغ های بزرگ آویزان بوده و دکوراسیونی از جنس چوب های تیره به همراه کاغذ دیواری های گل دار و تجهیزاتی آنتیک قرار داده شده اند. البته جدا از بحث ارواح نیز باید یادآور شد که این هتل به عنوان نمادی از زیبایی بیکر سیتی به حساب می آید.

هتل بزرگ گیزر، پاییز هر سال میزبان رخدادی ویژه به نام جشنواره ارواح خوب است. در روز 29 اکتبر (8 آبان) جشن بالماسکه ای در این هتل برگزار می گردد که در میهمانان حاضر در آن لباس های زیبا و عجیب می پوشند. این جشن از جشنی مشابه به نام جشن پایکوبی خون آشام های رایس در نیواورلئان الهام گرفته شده است. بعلاوه در روز 22 اکتبر (یکم آبان ماه) در طول هفته جادوگران نیز این هتل هرساله در جشن چای خوری جادوگران شرکت داشته و علاوه بر این ها نیز میزبان مواردی بسیار است.

منبع: الی گشت
انتشار: 26 اسفند 1400 بروزرسانی: 26 اسفند 1400 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1940

به "اقامت در هتل اشباح(بخش سوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامت در هتل اشباح(بخش سوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید