اقامت بیش از یک میلیون مسافر در خراسان شمالی در سال 98

به گزارش مجله بوشهری ها، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: در سال گذشته، یک میلیون و 213 هزار و 39 مسافر در این استان اقامت داشتند.

اقامت بیش از یک میلیون مسافر در خراسان شمالی در سال 98

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، حبیب یزدان پناه روز چهارشنبه 20 فروردین ماه 99 بابیان این مطلب اظهار کرد: این رقم در سال 97، 889 هزار و 531 نفر بوده است.

او با اشاره به رونق بوم گردی های خراسان شمالی در سال گذشته و استقبال گردشگران، بیان کرد: 33 بوم گردی استان در سال 98 بیش از 30 هزار مسافر را اسکان دادند که این رقم در مقایسه با سال 97 افزایش چهار برابری دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی بابیان اینکه در سال گذشته صنعت گردشگری در استان و سراسر کشور با بحران هایی روبرو شد، بیان کرد: این بحران ها از فروردین ماه و باسیل آغازشد و اسفندماه به شیوع ویروس کرونا رسید که کسب وکارهای حوزه گردشگری را تحت تأثیرات منفی خود قرارداد.

او توضیح داد: تعویق سه ماهه مالیات، اقساط تسهیلات، حق بیمه سهمیه کارفرما، پرداخت قبوض حامل های انرژی و... ازجمله اقدامات حمایتی است که تا به امروز برای فعالان صنعت گردشگری در نظر گرفته شده است.

یزدان پناه اضافه کرد: برنامه های اداره کل استان در راستای رونق زیرمجموعه ها در دوران پسا کرونا ازجمله ایجاد محرک هایی برای سفر و... جمع بندی و ارائه خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 10 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 857

به "اقامت بیش از یک میلیون مسافر در خراسان شمالی در سال 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامت بیش از یک میلیون مسافر در خراسان شمالی در سال 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید