افکار فرهاد مجیدی را نمی شناسم، برای برد به میدان می رویم

به گزارش مجله بوشهری ها، به گزارش خبرنگاران، سید محمد علوی در نشست خبری قبل از دیدارتیم استقلال خوزستان برابر استقلال تهران که بعدازظهر امروز سه شنبه در سازمان لیگ برگزار گردید، گفت: فردا با یک تیم خوب بازی داریم و می خواهیم با تمام وجود مقابل آبی پوشان تهرانی به میدان رفته تا دل مردم خوزستان را شاد کنیم.

افکار فرهاد مجیدی را نمی شناسم، برای برد به میدان می رویم

سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که مقابل تیمی قرار خواهید گرفت که در بحران شدید به سر می برد، گفت: با حرف شما موافقم. استقلال این روزها حال و روز خوبی ندارد و تغییر سرمربی یک شوک بزرگ است که هم می تواند به ضرر ما باشد و هم به نفع ما. ما از افکار مجیدی شناخت خوبی نداریم ولی بازیکنان استقلال را به خوبی می شناسیم و می خواهیم فردا یک بازی خوب را مقابل این تیم بازی کنیم.

علوی توضیح داد: ما فردا کوشش خود را خواهیم کرد تا مقابل استقلال یک بازی خوب را انجام دهیم. با تمرینات و شور و علاقه ای که من در بازیکنانم دیدم، مطمئن باشید نتیجه غیر منتظره را مقابل استقلال خواهیم داشت. من 20 شیر دارم که فردا کوشش می نمایند تا استقلال خوزستان سربلند باشد.

وی در پاسخ به این سوال که برنامه شما برای فصل بعد چه خواهد بود و آیا در استقلال خوزستان خواهید ماند یا خیر؟ گفت: دیروز جلسه ای را مسئولان تیم برگزار کردند و قرار است اگر خدایی نکرده به لیگ یک سقوط کردیم با یک برنامه ریزی قوی، تیم پرقدرتی را روانه میدان نمایند تا بتوانند به سرعت به لیگ برتر بازگردند اما در این که من می مانم یا نه، هنوز صحبتی با من نشده است.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه سقوط شما به لیگ یک قطعی شده است، گفت: با حرف شما موافق نیستم. هنوز وضعیت ما معین نیست و اگر سپیدرود و نفت سلیمان نتایج مورد نظر ما را کسب نمایند این ما هستیم که در لیگ برتر خواهیم ماند.

علوی در سرانجام و در پاسخ به این سوال که برای فردا چه بازیکنانی را در اختیار ندارید، توضیح داد: ما در بازی برابر استقلال، وحید خشتان و نامداری را در اختیار نخواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 102

به "افکار فرهاد مجیدی را نمی شناسم، برای برد به میدان می رویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افکار فرهاد مجیدی را نمی شناسم، برای برد به میدان می رویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید