تور ارزان ویتنام: افتتاح یک جاذبه ترسناک برای گردشگران در ویتنام

به گزارش مجله بوشهری ها، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، افتتاح یک جاذبه ترسناک برای گردشگران در ویتنام صورت پذیرفت.

تور ارزان ویتنام: افتتاح یک جاذبه ترسناک برای گردشگران در ویتنام

سفر به دل زیباترین منطقه آسیا را با تور ارزان ویتنام تجربه کنید و از شهرهای هوشی مین و هانوی ویتنام دیدن کنید.

این پل معلق که به نام اژدهای سفید شناخته می گردد، در استان سون لا، در شمال غربی هانوی مرکز کشور ویتنام و در همسایگی با لائوس قرار گرفته است.

طبق اعلام مالک و سازنده این پل شیشه ای و مرتفع، شیشه تقویت شده مورد استفاده برای پل دارای سه لایه است که هر کدام 40 میلیمتر ضخامت دارد و می تواند تا 450 نفر را همزمان در خود جای دهد. این پل 290 متر طول دارد و بین دو قله در دو طرف یک دره و یک جهت 342 متری در کنار صخره قرار گرفته است. انجمن رکورد دنیای پل دو بخشی ویتنام را به عنوان طولانی ترین پل دنیا با 632 متر در لیست خود قرار داده است.

گلن پولارد، نماینده رکوردهای دنیای گینس که در مراسم افتتاحیه این پل در ویتنام شرکت نموده بود، گفت: مهندسی لازم برای ساختن این پل در کنار صخره و در عین حال حفظ تمام ویژگی های طبیعت، سرسبزی و صخره ها، پروژه شگفت انگیزی بوه است.

پیشتر یک پل 562 متری با کف شیشه ای در استان گوانگدونگ چین به عنوان طولانی ترین پل شیشه ای دنیا در کتاب رکوردهای دنیای گینس ثبت شده بود.

ویتنام که در جنوب شرقی آسیا واقع شده، در آغاز همه گیری ویروس کرونا مرزهای کشور را به منظور کنترل شیوع همه گیری بست. با وجود اینکه این اقدام موفقیت هایی را بدنبال داشت اما صنعت گردشگری ویتنام که معمولا 10 درصد تولیدات ناخالص داخلی کشور را در بر میگیرد، با خسارت روبرو شد.

تعداد گردشگران خارجی ویتنام سال گذشته به 3.8 میلیون نفر کاهش پیدا کرد؛ این درحالی است که سال 2019 این آمار 18 میلیون نفر گزارش شده بود.

منبع: همگردی
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1998

به "تور ارزان ویتنام: افتتاح یک جاذبه ترسناک برای گردشگران در ویتنام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ویتنام: افتتاح یک جاذبه ترسناک برای گردشگران در ویتنام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید