آموزش مجازى 80 درصد از دروس نیمسال جارى دانشگاه خلیج فارس امکان پذیر است

به گزارش مجله بوشهری ها، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: بنا به اعلام اساتید دانشگاه، آموزش مجازی بیش از 80 درصد از دروس نیمسال جاری امکان پذیر است.

آموزش مجازى 80 درصد از دروس نیمسال جارى دانشگاه خلیج فارس امکان پذیر است

على پاکیزه، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خلیج فارس بوشهر در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرگزارى دانشجو، در خصوص برگزارى کلاس هاى مجازی گفت: برگزارى این کلاس ها به صورت آموزش مجازى براى دروس نیمسال جارى با تقویت زیرساخت ها و اطلاع رسانی لازم، در دستور کار واقع شده است و از شرایط فعلی به عنوان فرصتی برای توسعه روش های نوین آموزشی استفاده خواهد شد.

پاکیزه اضافه نمود: با شیوع بیماری کرونا، تمام کلاس های حضوری دانشگاه از اوایل اسفند 98 تعلیق شده، اما با فعال سازی سامانه مدیریت آموزشی دانشگاه (LMS)، تمامى برنامه های آموزشی به استثنای کارگاه ها و آزمایشگاه ها، در حال انجام است و بنا به اعلام اساتید، آموزش مجازی بیش از 80 درصد از دروس نیمسال جاری امکان پذیر است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خلیج فارس بوشهر اضافه نمود: با توجه به نامشخص بودن زمان خروج از شرایط فعلی و برگزاری کلاس های حضوری، سیاست موکد دانشگاه بر آموزش مجازی هر چه بیشتر دروس است و تعطیلی ترم جاری، به هیچ وجه در دستور کار نیست.

وى در خصوص برگزاری دروس کارگاهی و آزمایشگاهی بیان نمود: پس از عادی شدن شرایط درباره چگونگی برگزاری و جبران این دروس در تابستان یا هفته های ابتدایی نیمسال آینده، تصمیم گیری و اطلاع رسانی خواهد شد.

پاکیزه درباره برگزاری امتحانات میان ترم و انتها ترم اظهار کرد: سامانه مدیریت آموزشی دانشگاه امکان اجرای انواع آزمون ها و ثبت و نمره دهی تمامی تکالیف و فعالیت های علمی دانشجویان را داراست و اعضای هیات علمی می توانند از این امکانات در جهت برگزاری امتحانات میان ترم استفاده نمایند و برگزاری امتحانات انتها ترم نیز پس از بازگشت به شرایط عادی و به صورت حضوری خواهد بود.

وى توضیح داد: کارگروهی تحت عنوان برنامه ریزی و پایش برنامه های آموزش مجازی، ذیل شورای آموزشی دانشگاه تشکیل شده که برنامه ریزی و پایش آموزش های مجازی نیمسال جاری را مدیریت مى کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 844

به "آموزش مجازى 80 درصد از دروس نیمسال جارى دانشگاه خلیج فارس امکان پذیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش مجازى 80 درصد از دروس نیمسال جارى دانشگاه خلیج فارس امکان پذیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید