4 طرح میراث فرهنگی استان سمنان به مناسبت هفته دولت افتتاح می گردد

به گزارش مجله بوشهری ها، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: سه اقامتگاه سنتی و بوم گردی و یک کارگاه صنایع دستی هفته دولت سال جاری در استان سمنان افتتاح می گردد.

4 طرح میراث فرهنگی استان سمنان به مناسبت هفته دولت افتتاح می گردد

امیر کرم زاده گفت: اقامتگاه سنتی اسفنجان به عنوان نخستین هتل بوتیک سنتی سمنان از جمله های طرح های آماده بهره برداری در هفته دولت است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان با بیان اینکه 227 میلیارد ریال از طریق سرمایه گذار بخش خصوصی برای راه اندازی اقامتگاه سنتی اسفنجان هزینه شده است، گفت: با راه اندازی این اقامتگاه، زمینه اشتغال 22 نفر فراهم می گردد.

کرم زاده از افتتاح فاز دوم اقامتگاه بوم گردی رویای کویر در شهرستان سرخه در هفته دولت اطلاع داد و اضافه نمود: فاز دوم این اقامتگاه با صرف پنج میلیارد ریال اعتبار از سوی سرمایه گذار بخش خصوصی و پرداخت 1.5 میلیارد ریال تسهیلات بانکی، با فراهم کردن شرایط اشتغال سه نفر به بهره برداری می رسد.

وی از افتتاح اقامتگاه بوم گردی صدف کویر در شهرستان سرخه نیز اطلاع داد و گفت: برای راه اندازی این اقامتگاه، سه میلیارد ریال از سوی سرمایه گذار بخش خصوصی هزینه شده و 6 میلیارد و 400 میلیون ریال نیز تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان اضافه نمود: کارگاه خراطی چوب مهر دار نیز هفته دولت در شهرستان دامغان افتتاح می گردد و زمینه اشتغال سه نفر را فراهم می نماید.

خبرنگاران سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 شهریور 1401 بروزرسانی: 10 شهریور 1401 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 2077

به "4 طرح میراث فرهنگی استان سمنان به مناسبت هفته دولت افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 طرح میراث فرهنگی استان سمنان به مناسبت هفته دولت افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید