یوسو سسما: ملاقات فولاد و النصر برای هر دو تیم سخت است

به گزارش مجله بوشهری ها، فولاد در دومین ملاقات متوالی باید در استادیوم مرسول پارک شهر ریاض به مصاف النصر عربستان برود.

یوسو سسما: ملاقات فولاد و النصر برای هر دو تیم سخت است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از باشگاه فولاد خوزستان، یوسو سسما مربی تیم فولاد خوزستان در کنفرانس خبری پیش از ملاقات تیمش برابر النصر عربستان، گفت: ما دور رفت مسابقات را طی کردیم و فردا دور برگشت آغاز می گردد. هدف ما این بود که تا پیش از این ملاقات شانس صعود داشته باشیم و اکنون هم این شانس را در اختیار داریم. سه مسابقه سخت دیگر در پیش است و به همان اندازه که برای ما سخت است، برای حریفان ما نیز مشکل خواهد بود.

مربی تیم فولاد اضافه نمود: بازی فردا از اهمیت خاصی برخوردار است و ما در بازی قبلی دیدیم که آن ها تیم خیلی خوبی بودند. آن ها با تمام بازیکنان باکیفیت و سرمربی با کلاس جهانی نتوانستند مارا شکست بدهند. فردا بازیکنانمان طبق معمول منسجم، منظم و با انگیزه فراوان به میدان می فرایند. با توجه به اینکه برخی از بازیکنان ما در مدت کم تعداد زیادی بازی انجام داده اند و خسته هستند، تغییراتی در ترکیب خود خواهیم داشت، بسته بودن پنجره جابجایی کار مارا سخت نموده است.

وی اضافه نمود: مهم این است که هر بازیکنی در زمین حاضر گردد با تمام قدرت و انگیزه خواهد آمد تا توانایی های خود را نشان بدهد و این را مطمئن هستم. ما قدم به قدم به جلو می رویم و با مشورت کادرفنی و مربی بدنساز این تصمیم را گرفتیم که تغییراتی در بازی فردا بدهیم و این را احتیاج تیم خود دانستیم.

مربی فولاد در خاتمه گفت: برای بازی های بعد قبل از همان ملاقات تصمیم می گیریم و باید شرایط ریکاوری و فشار روانی و جسمی بازیکنان و داده های جی پس اس را دوباره آنالیز کنیم و تصمیم درستی بگیریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1549

به "یوسو سسما: ملاقات فولاد و النصر برای هر دو تیم سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوسو سسما: ملاقات فولاد و النصر برای هر دو تیم سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید