گودزیلا در قالب یک دستکاری به GTA 5 آمد!

به گزارش مجله بوشهری ها، گودزیلا یکی از آن هیولاهای محبوب و پرطرفداری است که آن را به واسطه سینما می شناسیم. حداقل در سال های اخیر به خاطر نداریم که گودزیلا عملکرد موفقیت آمیزی در صنعت بازی های ویدیویی داشته باشد. هر چند همچنان خبری از یک بازی قابل قبول برای گودزیلا وجود ندارد اما ماد تازه بازی GTA 5 این اجازه را به بازیکنان می دهد تا به گودزیلا تبدیل شوند و خشم این هیولای دوست داشتنی را در سن آندریاس خالی کنند. البته، این ماد هنوز تا عرضه نهایی فاصله دارد.

گودزیلا در قالب یک دستکاری به GTA 5 آمد!

هشت سال از عرضه بازی GTA V سپری شده است اما همچنان این بازی به شدت نزد بازیکنان محبوبیت دارد و نه آن ها GTA 5 را رها می کنند و نه راک استار خیال دارد که از آن دل بکند. راک استار حتی به تازگی به فکر بازسازی دوباره این بازی برای نسل نهم کنسول ها افتاده است. به همین علت، عجیب نیست که می بینیم همچنان مادهای جذابی برای آن ساخته می شود.

به تازگی فردی با نام مستعار JulioNIB که در ساخت ماد برای بازی GTA 5 معروفیت دارد و در گذشته مادهای زیادی ساخته، خبر داده در حال ساخت ماد جدیدی است که قرار است گودزیلا را به GTA V بیاورد. پیش نمایشی از این ماد در کانال یوتیوبی TK Rebirth قرار داده شده است که در آن می توانید گودزیلا را در بازی GTA 5 ببینید.

این اولین باری نیست که یک ماد بر اساس گودزیلا ساخته می شود اما در این ماد که JulioNIB قصد ساخت آن را دارد، تفاوت مهمی وجود دارد. برخلاف دیگر مادهای گودزیلا، این ماد نفس اتمی معروف گودزیلا از فیلم ها را خواهد داشت و این قضیه کاملا با جلوه های صوتی و بصری او در ماد هماهنگ شده است.

نکته جالب تر درباره این ماد این است که مقدار گودزیلا طبق همان چیزی درآمده که انتظارش را داریم و بازی کردن در نقش او تجربه کاملا متفاوتی خواهد بود. بازی کردن در نقش گودزیلا، باعث می شود که زاویه دید شما فراتر از برج ها و ساختمان های بلند خیابان ها رود. از آنجا مقدار شهروندان درون بازی مانند مقدار مورچه به نظر می آیند.

اگرچه شما نمی توانید ساختمان های بزرگ را نابود کنید، اما این قابلیت را دارید که وسایل نقلیه را از بین ببرید و با استفاده از نفس اتمی گودزیلا هواپیماها و بالگردهای پلیس را از پای درآورید و در وسط لوس سانتوس ویرانی به بار آورید.

همان طور که گفته شد، این ماد همچنان در حال ساخت است و ممکن است سازنده آن بخواهد به مرور ویژگی های جدیدی را به آن اضافه کند. کنجکاو هستیم تا ببینیم شرایط نهایی این ماد قرار است به کجا ختم شود.

می توانید در ادامه ویدیوی گیم پلی این دستکاری برای GTA 5 را ببینید.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1665

به "گودزیلا در قالب یک دستکاری به GTA 5 آمد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گودزیلا در قالب یک دستکاری به GTA 5 آمد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید