کودک خود را هوشمندانه به رختخواب ببرید

به گزارش مجله بوشهری ها، آموزش زمان مناسب به رختخواب رفتن و بیداری را در بچه ها به گجت هوشمند Vobot Bunny بسپارید و همزمان با ایجاد فضایی هیجان انگیز، خوابی آرام و راحت به فرزندان دلبندتان هدیه کنید.

کودک خود را هوشمندانه به رختخواب ببرید

اولین مربی هوشمند خواب بچه ها در دنیا Vobot Bunny با دستیار صوتی الکسا هماهنگ شده و به وسیله فرامین صوتی مدیریت می گردد. این گجت جذاب، برای بچه ها داستان می گوید و در کنارش موسیقی هم پخش می نماید. تنها کافی است والدین اپلیکیشن این سیستم را در تلفن همراه خود دانلود نموده و ساعت خواب و بیداری بچه ها را در آن تنظیم نمایند. این سیستم یک ساعت پیش از خواب کودک نوری قرمز از خود پخش می نماید. این نور به کودک یادآوری می نماید که باید به اتاق خواب رفته و خود را آماده خواب کند. کودک در این زمان مجاز است در اتاق خواب خود کمی نیز بازی نموده یا کتابی را مطالعه کند. به محض روشن شدن نور زرد موسیقی آرامی پخش شده و کودک به رختخواب رفته و می خوابد. با استمرار این وضعیت کودک شرطی شده و زمان مناسب برای خواب و بیداری را فراگرفته و بدون اعمال فشار از سوی والدین در زمان مناسب به خواب می رود. با روشن شدن چراغ سبز و پخش موسیقی آرام، کودک بیدار شده و خود را برای شروع روزی پرنشاط آماده می نماید.

این سیستم سیلیکونی با تجهیز به دستیار صوتی الکسا، سؤالات بچه ها در حوزه های متفاوت را نیز پاسخ می دهد و انگیزه ای برای طرح سؤال و تفکر در بچه ها ایجاد می نماید. والدین می توانند به وسیله اپلیکیشن نصب شده این فناوری در تلفن همراه خود و اتصال به وای فای، موسیقی دلخواه بچه ها را از راه دور تغییر داده و ساعت بیداری و خواب آنها را با درنظر دریافت سال تحصیلی و تعطیلات تنظیم نمایند. آنها همچنین می توانند به وسیله این سیستم، اخبار روز، وضعیت آب و هوا و ترافیک را رصد نموده و دستگاه های هوشمند خانه را نیز کنترل نمایند. قیمت مربی خواب Vobot Bunny در حال حاضر 60 دلار امریکا است.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 15 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 337

به "کودک خود را هوشمندانه به رختخواب ببرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کودک خود را هوشمندانه به رختخواب ببرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید