چرا پرسپولیس به فیفا شکایت نکرد؟

به گزارش مجله بوشهری ها، بازیکن پیشین ایرلندی پرسپولیس که دقایق کوتاهی برای این تیم بازی کرد و در میانه فصل این تیم را ترک کرد، حالا سرخ ها را محکوم به پرداخت باقیمانده دستمزش کرده است.

چرا پرسپولیس به فیفا شکایت نکرد؟

به گزارش ایسنا، در روز هایی که آنتونی استوکس قرار بود به پرسپولیس بپوندد، تیمی به کنندگی باشگاه پرسپولیس یک هفته در یکی از هتل های دوبی مستقر بود تا پس از تامین 150 هزار دلار و پرداخت به این بازیکن ایرلندی، قراردادش را امضا کنند. استوکس که 150 هزار دلار از 270 هزار دلار قرارداد شش ماهه خود را نقدا دریافت کرده بود، پایان در نیم فصل لیگ نوزدهم به ایران آمد، اما به خاطر اضافه وزن عجیب، نمی توانست کارایی لازم را برای پرسپولیس داشته باشد. با این حال، گل محمدی در یکی دو بازی حدود 10 دقیقه به او بازی تا بلکه به شرایط مسابقه برشود، اما باز هم کاری از پیش نبرد.

مهاجم ایرلندی پرسپولیس که با سروصدای زیادی به این تیم پیوست، حدود یک ماه بعد از امضای قرارداد و در شرایطی که عملا تاثیر فنی در تیم پرسپولیس نداشت، بعد از سفر تیم به امارات برای بازی در لیگ قهرمانان آسیا، دیگر به ایران بازنگشت و رسما پرسپولیس را ترک کرد. در این شرایط مدیران وقت پرسپولیس مدعی بودند در قرارداد او بند هایی وجود دارد که بر اساس این بند ها به خاطر غیبتش و ترک غیر موجه پرسپولیس با جرایم سنگین روبه رو خواهد شد، اما حالا این بازیکن نه تنها جریمه نشده، بلکه با شکایت به فیفا، پرسپولیس را محکوم به پرداخت 83 هزار و 333 دلار کرده است.

شاید باور کردنش واقعا سخت باشد، اما در باشگاه های ایرانی هر غیرممکنی، ممکن می شود. بازیکنی خارجی می آید و بخش زیادی از قراردادش را هم می گیرد و بعد بدون دلیل تیم را ترک می کند و بعد از شکایت به فیفا، باقیمانده مبلغ قراردادش را هم طلب می کند. پرسپولیس هم که قرار بود حق و حقوق خود را دنبال کند، با اقدامی عجیب به کمیته شرایط فدراسیون فوتبال ایران شکایت کرد تا استوکس را محروم کنند.

حالا پرسپولیسی که به تازگی 740 هزار دلار به کالدرون بابت کاری که انجام نداده پرداخت کرده، باید 83 هزار و 333 دلار هم به استوکس بدهد تا دوباره با بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی روبه رو نشود. در این میان هم کسی از مدیران وقت پرسپولیس سوال نمی کند چرا درباره این بازیکن به فیفا شکایت نکردید؟

منبع: فرارو
انتشار: 24 اسفند 1400 بروزرسانی: 24 اسفند 1400 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1937

به "چرا پرسپولیس به فیفا شکایت نکرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا پرسپولیس به فیفا شکایت نکرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید