چرا اسطوره تنیس انصراف داد؟

به گزارش مجله بوشهری ها، به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، آندره سا مدیرروابط عمومی مسابقات تنیس اوپن استرالیا دلایل واقعی انصراف راجر فدرر از حضور در این مسابقات را اعلام نمود.

چرا اسطوره تنیس انصراف داد؟

دو هفته قبل تونی گادسیک مدیربرنامه های فدرر در گفت و گو با آسوشیتدپرس گفت که این ستاره سوئیسی در اولین گرنداسلم فصل شرکت نمی کند، چرا که نمی خواهد سلامت خود را پس از دو جراحی انجام شده روی زانویش به خطر بیندازد.

اکنون اما دلیل اصلی عدم حضور فدرر در این مسابقات معین شده است. آندره سا در گفت و گو با سایت ACE BandSports راجع به دلیل عدم حضور فدرر گفت: فدرر می خواست و می توانست که همراه با تمام خانواده اش به استرالیا سفر کند، اما مشکل اینجا بود که طبق مقررات اعضای خانواده او نمی توانستند در 14 روز اقامت شان در ملبورن از اتاق هتل خود خارج شوند و میرکا واورینچ همسر فدرر این موضوع را نپذیرفته بود.

طبق پروتکل های مسابقات اوپن استرالیا، بازیکن تنها کسی است که می تواند از هتل خود خارج گردد تا تمرین کند. به این ترتیب فدرر یا باید به تنهایی به استرلیا سفر می کرد و نزدیک پنج هفته از خانواده اش دور باشد یا خانواده اش را راضی می کرد که همراه او سفر نمایند، اگرچه در اتاق شان حبس شوند که هیچکدام برای او ممکن نبود.

منبع: فرارو
انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 26 بهمن 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1372

به "چرا اسطوره تنیس انصراف داد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا اسطوره تنیس انصراف داد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید