پیشنهاد یاری ژاپن به مقامات چین

به گزارش مجله بوشهری ها، خبرنگاران: نخست وزیر ژاپن با ارسال پیغام های جداگانه برای رئیس جمهور و نخست وزیر چین با بازماندگان حادثه زلزله این کشور ابراز همدردی کرد و خاطرنشان کرد توکیو آمادگی حمایت از زلزله زدگان را با تمامی توان دارد.

پیشنهاد یاری ژاپن به مقامات چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، شینزو آبه نخست وزیر ژاپن روز گذشته (شنبه) با ارسال پیغام های جداگانه برای شی جینپینگ رئیس جمهور و لی ککیانگ نخست وزیر چین با بازماندگان حادثه زلزله این کشور ابراز همدردی کرد و خاطرنشان کرد توکیو آمادگی حمایت از زلزله زدگان را با تمامی توان دارد.

این زمین لرزه 6.6 ریشتری روز گذشته استان سیچوان واقع در جنوب غربی چین را در ساعت 8 صبح به وقت محلی لرزاند.

این در حالی است که آخرین آمار تلفات زلزله روز گذشته چین حکایت از 203 کشته و بیش از 11 هزار زخمی دارد و گفته می گردد این زلزله زندگی بیش از یک و نیم میلیون نفر را تحت تأثیر قرار داده و بسیاری از مردم چین بی خانمان و آواره شده اند.

وزارت خارجه ژاپن نیز خاطرنشان کرد که مقامات چین به پیغام شینزو آبه پاسخ دادند و تاکید کردند که این کشور در حال حاضر به یاری های خارجی احتیاج ندارد و در صورت احتیاج به ژاپن اعلام خواهند کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 624

به "پیشنهاد یاری ژاپن به مقامات چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد یاری ژاپن به مقامات چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید