پویش کیف مهربانی دیجیتال؛ یاری به دانش آموزان منطقه ها کم برخوردار

به گزارش مجله بوشهری ها، دیجی کالا در آستانه شروع سال تحصیلی تازه بستر لازم جهت خرید لوازم مورد احتیاج دانش آموزان را از مؤسسه مردم نهاد مهر گیتی را به وسیله سرویس تازه خود، دیجی کالامهر، فراهم کرد.

پویش کیف مهربانی دیجیتال؛ یاری به دانش آموزان منطقه ها کم برخوردار

سال تحصیلی نو در راه است و مثل همواره دانش آموزانی هستند که از لوازم تحریر نو مثل کیف، دفتر، مداد و... بی بهره باشند. دانش آموزانی که حتی با شیوع ویروس کرونا از آموزش آنلاین هم محروم ماندند. بار دیگر دیجی کالا میخواهد با تجمیع تمام احتیاجهای مؤسسات خیریه در یک بستر به نام دیجی کالامهر در برطرف این مشکل یاری کند. مؤسسه مردم نهاد مهر گیتی یکی از این مؤسسات است که در کمپین کیف مهربانی دیجیتال، اقلام مورد احتیاج دانش آموزان را در بستر دیجی کالامهر معرفی نموده است. دیجی کالا این پویش را در حوزه مسؤولیت اجتماعی جشنواره عظیم بازگشت به مدرسه برگزار می نماید.

مشارکت دیجی کالامهر و مؤسسه مهر گیتی در پویش کیف مهربانی دیجیتال

کمپین کیف مهربانی دیجیتال نام طرحی نیکوکارانه است که پیش از شیوع ویروس کرونا با نام کیف مهربانی از سوی مؤسسه مهرگیتی که در زمینه ایجاد فرصت های برابر تحصیلی و کاهش نابرابری ها فعالیت می نماید برای دعوت از مردم و خیرین به منظور تأمین مایحتاج مورد احتیاج مدرسه برای دانش آموزان منطقه ها کمتر برخوردار اجرا می شد.

شیوع ویروس کرونا باعث غیر حضوری شدن آموزش های مدارس شد، از این رو تلبت هم به اسم یکی از کالاهای دیجیتال ضروری در آموزش آنلاین به سبد کمپین کیف مهربانی دیجیتال اضافه شده است. در این طرح، تأمین و ارسال تبلت به این دانش آموزان هم در کنار تأمین و ارسال کیف، لوازم تحریر و دیگر اقلام مورد احتیاج انجام می گردد.

چگونه در کمپین کیف مهربانی دیجیتال شرکت کنیم؟

شما نیکوکاران می توانید، به وسیله صفحه مؤسسه مهر گیتی در دیجی کالامهر با خرید لوازم تحریر برای دانش آموزان منطقه ها کمتر برخوردار ایران در پویش کیف مهربانی دیجیتال با دیجی کالا همراه شوید. دیجی کالا به وسیله این زیرساخت اقلام کیف مهربانی را به صورت رایگان به دست مهرگیتی می رساند تا برای دانش آموزان منطقه ها کمتربرخوردار کشور ارسال گردد.

دیجی کالا با راه اندازی سرویس دیجی کالامهر به منظور هدفمند و شفاف کردن امور خیریه و نیکوکارانه از یک سو فرصتی برای مؤسسات نیکوکاری و انجمن های مردم نهاد و از سوی دیگر امکانی برای افراد نیکوکار فراهم نموده است تا در بستر این پلتفرم، احتیاجهای مورد احتیاج مخاطبان شناسایی و اعلام گردد و فعالیت های انسان محبت آمیز با هدفمندی و شفافیت بیشتری انجام گردد. گفتنی ست سود کالاهای خریداری شده در بستر دیجی کالامهر مستقیما به صندوق مهر دیجی کالا واریز و به صورت فصلی صرف امور نیکوکاری خواهد شد.

شما مردم نیکوکار هم می توانید با ورود به صفحه موسسه مهرگیتی در دیجی کالامهر و با اضافه کردن اقلام پشنهاد شده به سبد خرید خود که احتیاج دانش آموزان هستند، در کمپین کیف مهربانی دیجیتال مشارکت داشته باشید. مؤسسه مهر گیتی پس از خرید شما و تأمین کالاهای خریداری شده به وسیله دیجی کالا آنها را در منطقه ها کم برخوردار توزیع می نماید.

برای شرکت در کیف مهربانی کلیک کنید:

https://dgka.la/6tp

منبع: فرارو
انتشار: 28 شهریور 1400 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1737

به "پویش کیف مهربانی دیجیتال؛ یاری به دانش آموزان منطقه ها کم برخوردار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پویش کیف مهربانی دیجیتال؛ یاری به دانش آموزان منطقه ها کم برخوردار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید