پنجمین دوره بین المللی شیعه شناسی برگزار می گردد

به گزارش مجله بوشهری ها، به گزارش خبرنگاران، دانشگاه ادیان و مذاهب قم پنجمین دوره بین المللی شیعه شناسی را با مشارکت استادان و پژوهشگرانی از 13 کشور دنیا برگزار می نماید. لازم به ذکر است در این دوره، پژوهشگران و استادان ایرانی نیز می توانند حضور داشته باشند.

پنجمین دوره بین المللی شیعه شناسی برگزار می گردد

استادان حاضر در دوره عبارتند از: پروفسور کورت ریچاردسون از دانشگاه تورنتو، کانادا - ورا میرونوا از دانشگاه هاروارد، آمریکا - آلنا کولینیچ از دانشگاه لندن، انگلیس - فرنز وینتر از دانشگاه گریز، اتریش - پروفسور فیلیز کارتال از موسسه مطالعات خاورمیانه، ترکیه - پروفسور چارلز رمزی از کالج مسیحی فورمان، آمریکا - ادیث زانتو از دانشگاه آمریکایی سلیمانیه، عراق - خاویر گوئریو از دانشگاه فرانسیسکو ویکتوریا، اسپانیا - کامران احمد از دانشگاه وسترن، کانادا و ...

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس shiacourse.urd.ac.ir مراجعه یا برای ثبت نام با شماره تلفن 02532802610 داخلی: 468 تماس حاصل نمایند. ارتباط به وسیله تلگرام نیز با شماره 09127540979 امکان پذیر است.

قابل توجه است که دوره به زبان انگلیسی برگزار می گردد. هزینه شرکت در دوره 450 هزار تومان و دوره در محل دانشگاه ادیان و مذاهب واقع در قم، شهرک پردیسان، برگزار می گردد. زمان برگزاری این دوره 30 مرداد لغایت 5 شهریور به مدت 7 روز است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 401

به "پنجمین دوره بین المللی شیعه شناسی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجمین دوره بین المللی شیعه شناسی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید