ویژگی نو واتساپ؛ پخش پیغام های صوتی در پس زمینه

به گزارش مجله بوشهری ها، واتساپ نسخه اندروید 2.22.3.1 بتا را با ویژگی های تازهی منتشر خواهد نمود. این اپلیکیشن در حال آزمایش یک ویژگی تازه در نسخه اندروید می باشد.

ویژگی نو واتساپ؛ پخش پیغام های صوتی در پس زمینه

به گزارش خبرنگاران، این ویژگی به کاربران اجازه می دهد زمانی که از یک صفحه چت به صفحه دیگر می فرایند، همچنان به گوش دادن پیغام صوتی ادامه دهند. در حال حاضر واتساپ در صورت جابجایی از یک صفحه چت به صفحه دیگر، فورا پیغام صوتی در حال پخش را متوقف می نماید.

به نظر می رسد با این بروزرسانی، امکان پخش پیغام صوتی در پس زمینه نیز وجود داشته باشد. در چند ماه گذشته واتساپ ویژگی های پیغام صوتی خود را بهبود بخشیده تا کاربران خود را به ارسال پیغام های صوتی بیشتری در این اپلیکیشن ترغیب نماید. طبق گزارشات منتشر شده، واتساپ در نسخه بتای اندروید 2.22.3.1 ویژگی اعلام شده را اضافه خواهد نمود. با این حال، این ویژگی هنوز در دسترس آزمایش کنندگان نسخه بتا قرار نگرفته است. ردیاب بتای واتساپ WABetaInfo، اسکرین شاتی از این ویژگی به اشتراک گذاشته است که یک رابط پخش کننده با قابلیت مکث، از سرگیری و رد کردن پیغام صوتی که در بالای فهرست چت ها ظاهر می گردد را نشان می دهد.

بعلاوه یک نوار نیز برای نمایش پیشرفت پخش در نظر گرفته شده است. به نظر می رسد با اضافه شدن این ویژگی کاربران با رفتن به صفحه چت پیش فرض واتساپ نیز، همچنان امکان گوش دادن به پیغام صوتی را داشته باشند. ممکن است این ویژگی برای کاربران IOS نیز در دسترس قرار گیرد. هنوز جزئیاتی در مورد زمان اضافه شدن این ویژگی اعلام نشده است. بعلاوه معین نیست که چه زمانی این ویژگی برای آزمایش کنندگان بتای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس خواهد بود.

ماه گذشته، یک ویژگی پیش نمایش پیغام صوتی به اپلیکیشن واتساپ اضافه شد. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد صدای ضبط شده را پیش از ارسال به مخاطبین، آنالیز کنند. بعلاوه اخیرا ویژگی تغییر سرعت پخش پیغام های صوتی نیز به این اپلیکیشن اضافه شده است.

منبع: gadgets

منبع: فرارو
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1974

به "ویژگی نو واتساپ؛ پخش پیغام های صوتی در پس زمینه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی نو واتساپ؛ پخش پیغام های صوتی در پس زمینه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید