سامسونگ اپ استور تایزن را برای همواره از دسترس خارج کرد

به گزارش مجله بوشهری ها، از شروع سال تازه میلادی، اپ استور تایزن سامسونگ هم برای کاربران تازه و هم برای کاربران قدیمی دیگر قابل دسترسی نیست. سال گذشته در ماه ژوئن، این غول کره ای فناوری اجازه ثبت نام کاربران تازه را متوقف نموده و این اپ استور را فقط در دسترس کاربران ثبت نام نموده قرار داد و آن ها نیز فقط می توانستند اپ های دانلود شده قبلی خود را دریافت نمایند. اکنون که این اپ استور از دسترس خارج شده، با بازدید از وب سایت یا اپلیکیشن تایزن با یک کد خطا روی نمایشگر خود روبه رو می شوید.

سامسونگ اپ استور تایزن را برای همواره از دسترس خارج کرد

با شروع سال تازه میلادی و از تاریخ 31 دسامبر 2021 (10 دی ماه 1400) اپ استور تایزن برای همواره تعطیل شده است. بنابراین اگر کاربر گوشی های سری Z سامسونگ هستید، زمان آن رسیده تا به کاربران iOS و اندروید بپیوندید. باید خاطر نشان کنیم که آخرین گوشی این سری سامسونگ Z4 بود که در سال 2017 در دسترس کاربران نهاده شد و این شرکت کره ای از آن موقع تا به امروز هیچ مدل دیگری از سری Z را روانه بازار ننموده است. به همین علت این تغییر برای بعضی از تحلیلگران قابل پیش بینی بوده است.

به نظر می رسد که این شرکت پس از اجرای جایگزینی سیستم عامل Wear OS گوگل به جای تایزن روی ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 خود، این اقدام را در تمام ساعت های هوشمند آینده هم تکرار خواهد نمود. از دلایل احتمالی سامسونگ برای این جایگزینی می توان اپلیکیشن های شخص ثالث اشاره نمود.

همان طور که احتمالا می دانید، فراوری سیستم عامل کار بسیار سختی است و اساسی ترین مشکل آن به مقوله جذب اپلیکیشن مربوط می گردد. پیش تر شرکت هایی مثل فیت بیت، گارمین و به ویژه سامسونگ در این زمینه مشکلاتی داشته اند. اگرچه که سیستم عامل تایزن اپلیکیشن های اصلی را در اختیار کاربران قرار می دهد، اما بسیاری از اپلیکیشن های ثالث در فروشگاه اپلیکیشن های آن یافت نمی گردد.

باید اشاره کنیم که سامسونگ از سال 2013 در ساعت های هوشمند خود از تایزن استفاده نموده و در طول این سال ها نکات ارزشمند زیادی را فراگرفته که می تواند آن ها را روی پلتفرم گوگل پیاده سازی کند. باید دید در نهایت این شرکت بزرگ فناوری می تواند Wear OS گوگل را برای همه ساعت های هوشمند خود جایگزین تایزن کند یا نه.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 اسفند 1400 بروزرسانی: 12 اسفند 1400 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1924

به "سامسونگ اپ استور تایزن را برای همواره از دسترس خارج کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ اپ استور تایزن را برای همواره از دسترس خارج کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید