هواوی MatePad 11؛ اولین نمایشگر سریع در دنیای تبلت ها

به گزارش مجله بوشهری ها، تبلت تازه هواوی میت پد 11 دارای ضخامت بسیار کم 7 میلی متر است و با داشتن نسبت صفحه نمایش به پنل جلویی 86 درصد، طراحی شکیل و چشم نوازی دارد. این تبلت با ابعاد 253.8×165.3×7.25 میلی متر، 485 گرم وزن دارد و در سه رنگ سبز، نقره ای و آبی عرضه می شود.

هواوی MatePad 11؛ اولین نمایشگر سریع در دنیای تبلت ها

هواوی به طور رسمی تبلت نسل تازه MatePad 11 را با ویژگی های برجسته ای همچون چپیست اسنپدراگون 865، سیستم عامل HarmonyOS 2.0 و صفحه نمایش 120 هرتزی با وضوح 2.5K معرفی کرده است که از آن به نام تحولی تازه در بازار تبلت ها نام برده می شود.

تبلت میت پد 11 به یک صفحه نمایش 10.95 اینچی با رزولوشن 2.5K و نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز مجهز است که در دنیای تبلت ها و حتی گوشی های موبایل نمونه مشابهی ندارد.

چنین صفحه نمایش پرسرعتی به عملکرد روان تر در اجرای بازی ها، مشاهده ویدئو، کار با رابط کاربری، مطالعه و ورق زدن اسناد و تصاویر می انجامد. همچنین این صفحه نمایش دارای زمان تأخیر بسیار عالی 2 میلی ثانیه است و از قلم نسل دومی HUAWEI M-Pencil هم پشتیبانی می کند.

صفحه نمایش سریع و باکیفیت این تبلت قادر به نمایش کامل رنگ های فضای سینمایی DCI-P3 است که آن را به گزینه ای بی نظیر برای تماشای فیلم ها و سریال ها تبدیل می کند. همچنین این تبلت دارای تأییدیه معتبر TUV Rheinland به منظور محافظت از چشم است؛ به بیان دیگر، این تبلت از نور زمینه بدون لرزش (فلیکر) و نمایشگر بدون نور مضر آبی بهره می برد.

هوآوی توجه ویژه ای هم به علاقه مندان به موسیقی و فیلم داشته است و میت پد 11 از بلندگوی چهارگانه تیون شده از طریق برند معتبر Harman Kardon بهره می برد تا کاربران از صدای حرفه ای برخوردار شوند.

تبلت تازه هواوی میت پد 11 دارای ضخامت بسیار کم 7 میلی متر است و با داشتن نسبت صفحه نمایش به پنل جلویی 86 درصد، طراحی شکیل و چشم نوازی دارد. این تبلت با ابعاد 253.8×165.3×7.25 میلی متر، 485 گرم وزن دارد و در سه رنگ سبز، نقره ای و آبی عرضه می شود.

میت پد 11 در بخش سخت افزار بسیار پرقدرت است و از چیپست کوالکام Snapdragon 865 با 6 گیگابایت حافظه رم بهره می برد. این تبلت در ظرفیت های ذخیره سازی 64، 128 و 256 گیگابایتی عرضه می شود و می توان تا 1 ترابایت کارت حافظه MicroSD هم بر روی آن نصب کرد.

تبلت تازه هواوی از دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی با فلش LED بهره می برد. دوربین پشتی این تبلت دارای گشودگی دیافراگم f/1.8 است که به گرفتن تصاویر شفاف تر با جزئیات بالاتر کمک می کند. این تبلت دارای چهار میکروفون است و در کنار آن، کاربران می توانند از قابلیت حذف نویز بسیار کارآمد برخوردار شوند.

از دیگر ویژگی های عضو تازه خانواده تبلت های MatePad می توان به باتری پرظرفیت 7250 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 واتی و شارژ معکوس، بلوتوث 5.1، وای فای 6 و پشتیبانی از OTG اشاره کرد. کاربران افزون بر قلم M-Pencil می توانند از کیبورد آهنربایی برای دست یابی به تجربه نزدیک به لپ تاپ ها استفاده کنند.

تبلت Huawei MatePad 11 با سیستم عامل HarmonyOS 2 عرضه می شود که ویژگی های ممتازی برای استفاده بهینه تر از صفحه نمایش بزرگ تبلت ها دارد. از جمله این ویژگی ها می توان به امکان اجرای دو پنجره از یک برنامه و اجرای دو برنامه در کنار یکدیگر اشاره کرد. همچنین این سیستم عامل بهینه سازی های متعددی برای استفاده بهتر از ماوس و کیبورد با خود دارد.

HarmonyOS 2 از قابلیت های کاملاً تازهی بهره می برد که هنوز نمونه مشابه آن ها در اندروید یا iOS یافت نمی شود. برای نمونه با قابلیت Parallel Vision می توان پنجره های متعددی از اپلیکیشن ها را به طور همزمان اجرا کرد.

همچنین سیستم عامل هارمونی قابلیت های کارآمدی برای تعامل با وسایل دیگر نظیر گوشی های هوشمند، لپ تاپ ها و مانیتور ها دارد. کاربران می توانند تبلت میت پد 11 را در سه حالت Mirroring، Expansion و Sharing به یک کامپیوتر یا لپ تاپ متصل کنند.

HarmonyOS 2 برای استفاده بهتر از قلم هم قابلیت های ویژه ای دارد و بهینه سازی های متعددی به خود دیده است. موتور نرم افزاری Pencil Engine با بهره گیری از الگوریتم های پیش بینی، قادر است دقت و خوانایی دست نوشته های کاربر را افزایش دهد.

در پایان باید گفت MatePad 11 عضوی از نسل آینده دنیای تبلت هاست که نمایشگر سریع و باکیفیت را برای اولین بار به دنیای تبلت ها آورده است. همچنین این تبلت با بهره گیری از سیستم عامل انقلابی HarmonyOS، راه های تازهی برای استفاده از مزایای صفحه نمایش بزرگ تبلت ها ارائه کرده است.

طبق اخبار منتشر شده، قیمت مدل 64 گیگابایتی این تبلت 386 دلار، قیمت مدل 128 گیگابایت آن 433 دلار و قیمت مدل 256 گیگابایتی آن 510 دلار گزارش شده است.

منبع: آی تی ایران

منبع: فرادید
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1689

به "هواوی MatePad 11؛ اولین نمایشگر سریع در دنیای تبلت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی MatePad 11؛ اولین نمایشگر سریع در دنیای تبلت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید