ویوو Apex 2019 یک گوشی 5G تمام عیار با سنسور اثر انگشت تمام صفحه و 128 گیگابایت رم است

به گزارش مجله بوشهری ها، شرکت ویوو سال گذشته از اسمارت فون آینده نگرانه و مفهومی نام برد که دوربین سلفی آن بسیار شبیه به گوشی معروف Nex است.

ویوو Apex 2019 یک گوشی 5G تمام عیار با سنسور اثر انگشت تمام صفحه و 128 گیگابایت رم است

اکنون و در حالی که کمتر از یک ماه به برگزاری کنفرانس جهانی موبایل در بارسلونا باقی مانده است؛ اطلاعات بیشتری از گوشی Apex 2019 منتشر شده است.

می دانیم ویوو این اسمارت فون پیشگام خود را در MWC 2019 رونمایی می نماید ولی احتمالا ورود آن به بازار تا سال 2020 به تاخیر بیفتد.

انتظار داریم طراحی ظاهری Apex 2019 متفاوت با گوشی Nex این شرکت باشد. حداقل در پیاده سازی دوربین سلفی جهنده حتما تغییراتی را شاهد خواهیم بود.

باز هم یک گوشی بدون قاب و حاشیه می بینیم که هیچ دکمه فیزیکی یا درگاهی ندارد. درست خواندید؛ نه خبری از جک هدفون روی این گوشی هست و از درگاه USB-C برای شارژ آن دارید.

احتمالا شارژ آن بی سیم و به وسیله قاب فلزی پشت گوشی انجام گردد. یک طراحی کاملا مینیمالیستی با شیشه های خمیده Super Unibody

Apex 2019 اولین گوشی 5G شرکت ویوو خواهد بود. تقریبا مطمئن هستیم که از مودم کوالکام X50 بهره می گیرد.

به گفته خود ویوو، با استفاده از این مودم در فضای کلی گوشی 20 درصد صرفه جویی می گردد که می تواند برای دیگر اجزای شبکه های 5G استفاده گردد؛ بدون اینکه اندازه و طراحی گوشی تغییر کند.

پردازنده مرکزی و اصلی این گوشی هم کوالکام اسنپدراگون 855 است. پردازنده ای که روی پرچم دارهای سال 2019 خواهیم دید و هنوز تراشه ای بالاتر از آن برای صنعت موبایل معرفی نشده است.

همراه با این پردازنده، شاهد استفاده از 12 گیگابایت رم و حافظه ذخیره سازی 256 گیگابایتی هستیم.

اسمارت فونی کاملا جاه طلبانه برای تسخیر آینده

در پشت گوشی، یک سیستم دوربین دوگانه دیده می گردد. در پنل جلویی هم احتمالا فقط یک دوربین سلفی به سبک گوشی Nex شاهد هستیم. اطلاعات زیادی درباره مشخصات این دروبین ها هنوز منتشر نشده است.

ویوو دوست دارد مردم روی قابلیت های نوآورانه و کاربردی دیگر این گوشی تمرکز نمایند و به دنبال چندین دوربین روی یک اسمارت فون نباشند.

مثلا، ویوو از یک سنسور اثر انگشت تمام صفحه زیر نمایشگر Apex 2019 استفاده نموده است تا کاربران با فشار دادن هر بخشی از صفحه نمایش، سریعا قفل گوشی را باز نمایند.

ویوو مدعی اسن این سنسور تمام صفحه نمایش را پوشش می دهد ولی بعید است واقعا این طور باشد و حدس ما پوشش دادن یک سوم اصلی یا نصف مرکزی آن است.

اگر شرکت ویوو توانسته باشد سنسور اثر انگشتی زیر تمام صفحه نمایش گوشی نصب کند؛ اولین شرکتی است که از فناوری full-display fingerprint scanning استفاده می نماید.

این فناوری پر سروصدا می تواند دیگر رقبا را غلغلک دهد و به چالش بکشاند. به خصوص رقبایی مانند شیائومی، اوپو، هواوی و دیگر گوشی سازهای چینی که مدعی این بازار هستند.

استفاده از فناوری body soundcasting می تواند غافل گیری بعدی اسمارت فون ویوو Apex 2019 باشد که بلندگوهای گوشی براساس ارتعاش های بدنه دستگاه کار می نمایند و فناوری به مراتب آینده نگرانه تر از بلندگوهای جداگانه امروزی است.

همان طور که اشاره شد؛ گوشی جاه طلبانه آینده ویوو ماه آینده در مراسم MWC 2019 رونمایی می گردد و جواب بسیاری از ابهامات و پرسش ها داده خواهد شد.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 29 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 371

به "ویوو Apex 2019 یک گوشی 5G تمام عیار با سنسور اثر انگشت تمام صفحه و 128 گیگابایت رم است" امتیاز دهید

1 کاربر به "ویوو Apex 2019 یک گوشی 5G تمام عیار با سنسور اثر انگشت تمام صفحه و 128 گیگابایت رم است" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویوو Apex 2019 یک گوشی 5G تمام عیار با سنسور اثر انگشت تمام صفحه و 128 گیگابایت رم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید