وان پلاس در پی استفاده از باتری 7000 میلی آمپر ساعتی است

به گزارش مجله بوشهری ها، گوشی وان پلاس Ace 3 Pro نشان داد که حتی در صورت باریک بودن بدنه هم استفاده از باتری 6100 میلی آمپر ساعتی امکان پذیر است. این موفقیت به لطف کوشش های وان پلاس در این حوزه محقق شده. حالا بر اساس جدیدترین شایعات، این غول چینی حوزه الکترونیک در حال کار بر روی یک باتری 7000 میلی آمپر ساعتی برای گوشی های هوشمند آینده خود است. بنابراین به نظر می رسد بعد از سال ها، قرار است در آینده نزدیک در زمینه باتری گوشی شاهد تحول معناداری باشیم.

وان پلاس در پی استفاده از باتری 7000 میلی آمپر ساعتی است

فناوری تازه وان پلاس که Glacier Battery نام دارد، برای اولین بار در گوشی Ace 3 Pro به کار گرفته شده و حالا بر اساس اعلام یکی از افشاگران مشهور به نام Digital Chat Station، در آینده نزدیک قرار است باتری 7000 میلی آمپر ساعتی هم استفاده گردد. البته این شرکت در ابتدا از این باتری در یک گوشی میان رده استفاده می نماید و بعد از اینکه نسبت به دوام آن اطمینان پیدا کرد، به بهره گیری آن در گوشی های پرچم دار روی می آورد.

اما این فناوری چیست و چه تفاوت هایی با فناوری های رایج دارد؟ وان پلاس از ماده ای با ظرفیت بالا به نام سیلیکون-کربن استفاده می نماید که به آن امکان دستیابی به تراکم انرژی 763 وات ساعت بر لیتر را می دهد. سلول های تازه دارای تراکم انرژی 23.1 درصد بالاتر نسبت به باتری های گرافیتی هستند که این امر یک پیشرفت قابل توجه برای افزایش طول عمر باتری در گوشی های هوشمند اندرویدی به شمار می رود. به هر حال، نمی توان انتظار داشت که سازندگان تراشه دائماً محصولات کم مصرف فراوری نمایند و در بخش باتری نیز به نوآوری احتیاج است.

یکی دیگر از مزایای استفاده از این ماده با ظرفیت بالا این است که شرکت هایی مانند وان پلاس می توانند گوشی های پرچمدار باریک تری را با سلول های بزرگ تر عرضه نمایند، بدون اینکه طراحی ظاهری گوشی خدشه دار گردد. بعلاوه گزارش هایی وجود دارد که اپل میخواهد باتری های با تراکم انرژی بالاتر را در آیفون 16 پرو مکس به کار ببرد، اما اینکه آیا این غول فناوری از همان فناوری وان پلاس استفاده خواهد نمود، تأیید نشده است. شایعه منتشر شده درباره ضخامت گوشی میان رده با باتری 7000 میلی آمپر ساعتی چیزی نمی گوید، اما اگر این ضخامت نامتعارف نباشد، مطمئن هستیم که مصرف نمایندگان این تغییر را با آغوش باز می پذیرند.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 تیر 1403 بروزرسانی: 20 تیر 1403 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 2266

به "وان پلاس در پی استفاده از باتری 7000 میلی آمپر ساعتی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وان پلاس در پی استفاده از باتری 7000 میلی آمپر ساعتی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید