اپ WellPaper تصاویر زمینه جذاب بر اساس میزان استفاده از اپ ها می سازد

به گزارش مجله بوشهری ها، وان پلاس به تازگی از اپلیکیشن WellPaper رونمایی کرد که بر اساس استفاده کاربران از برنامه های مختلف گوشی، تصاویر زمینه رنگارنگ و جالبی می سازد.

اپ WellPaper تصاویر زمینه جذاب بر اساس میزان استفاده از اپ ها می سازد

بسیاری از کاربران به محض خرید یک گوشی هوشمند اقدام به تغییر تم و تصاویر زمینه آن نموده و کوشش می نمایند گوشی را مطابق با سلیقه خود در بیاورند. کمتر پیش میاید به گوشی هوشمند شخصی نگاه کنیم و ببینیم هر آنچه که خود شرکت به صورت پیش فرض به عنوان تم و تصویر زمینه فعال نموده همچنان روی آن وجود داشته باشد.

وان پلاس با علم بر این موضوع که کاربران اهمیت بسیار زیادی برای شخصی سازی قائل هستند، تصمیم جالبی گرفت و یکی از منحصربه فردترین اپلیکیشن های تصویر زمینه را تحت عنوان WellPaper رونمایی و برای سیستم عامل اندروید عرضه کرد. این اپلیکیشن در واقع تصاویر زمینه رنگارنگ و زنده ای ایجاد می نماید اما در واقع با این هدف طراحی شده که شما را از میزان استفاده از یک دسته خاص از اپلیکیشن ها در گوشی مطلع سازد.

هدف وان پلاس از طراحی چنین اپلیکیشنی این بود که علاوه بر تنظیم تصاویر زمینه زنده و جذاب برای تنوع شکل ظاهری گوشی، کاربران متوجه شوند چقدر از اپلیکیشن های مرتبط باهم استفاده می نمایند. WellPaper که توسط بخش نرم افزاری شرکت چینی طراحی شده، بعد از اینکه درون گوشی شما نصب گردد، اپلیکیشن ها را به شش دسته مختلف شامل شبکه های اجتماعی، سبک زندگی و ارتباطات، سرگرمی، بازی، اطلاعات و کسب و کار و ابزارها تقسیم می نماید. هر دسته رنگ مخصوص به خود را دارد و به همین خاطر وقتی قفل گوشی را باز کنید، متوجه خواهید شد به چه میزان از اپلیکیشن های یک دسته خاص استفاده می کنید.

اطلاعات و داده هایی که اپلیکیشن WellPaper از میزان استفاده شما از اپلیکیشن های هر دسته دریافت می نماید به سه شکل مختلف در می آیند و کاربران می توانند مطابق سلیقه خود، یکی از این سه طرح را که در تصویر زیر هم مشاهده می کنید، به عنوان روش نمایش رنگ های مربوط به هر دسته انتخاب کند. البته یک طرح در این تصویر گنجانده نشده اما در تصویر بالا قابل مشاهده است.

مثلا در طراحی اول، چهار ضلعی های رنگارنگ را شاهد هستیم که دور آن ها را نوارهای مشکی احاطه نموده اند. این طراحی کمی از طراحی های مدرن امروزی به دور است و شاید حس و حال دوران قدیم را به کاربر القا کند اما چون می دانیم چه ایده جذابی پشت آن واقع شده است و هر رنگ در واقع نشان دهنده چیست، جذابیت خود را نشان می دهد.

در طراحی دوم اما رنگ ها پخش هستند و مرز خاصی بین آن ها وجود ندارد. در واقع فقط درخششی از چندین رنگ به شکل نئون را شاهد خواهید بود که جلوه بسیار زیبایی دارند و در عین حال به خوبی شما را متوجه میزان استفاده از اپلیکیشن های هر دسته می نمایند. در حالی که هیچ خط یا فاصله ای برای جداسازی رنگ ها از هم وجود ندارد و همه رنگ ها تو در تو به نمایش در می آیند.

در طراحی آخر هم که به نظر می رسد زیباترین آن باشد، نیم دایره های رنگارنگی را شاهد هستیم که هر یک از آن ها میزان استفاده از اپلیکیشن های دسته خاصی را نشان می دهد. ظاهری که این طراحی دارد ساده اما در عین حال زیبا و چشم نواز است و می تواند شکل و شمایل منحصربه فردی به گوشی شما بدهد.

وقتی اسم اپلیکیشن های تصویر زمینه زنده می آید، ذهنمان سمت مصرف بالای انرژی می رود و این موضوع حقیقت هم دارد چرا که این نوع از اپلیکیشن ها واقعا مصرف انرژی را دوچندان می نمایند. اما اپلیکیشن WellPaper که توسط بخش نرم افزار وان پلاس طراحی شده گویا با چنین مسئله ای دست و پنجه نرم نمی نماید چون وقتی قفل گوشی باز می گردد، رفرش شده و زمانی که گوشی قفل باشد، هیچ فعالیتی انجام نمی دهد و شکل ثابت خود را حفظ می نماید.

اگر به این اپلیکیشن علاقه مند شدید می توانید همین حالا به گوگل پلی رفته و آن را دانلود کنید. همچنین لینک دانلود را برای سهولت بیشتر، در زیر قرار دادیم. گفتنی است این اپلیکیشن 30 مگابایت حجم داشته، رایگان است و فقط با گوشی هایی با اندروید 7.0 و بالاتر سازگاری دارد. در صورت کار نکردن لینک فقط کافی است از اپلیکیشن های تغییر IP بهره ببرید.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 خرداد 1400 بروزرسانی: 29 خرداد 1400 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1600

به "اپ WellPaper تصاویر زمینه جذاب بر اساس میزان استفاده از اپ ها می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپ WellPaper تصاویر زمینه جذاب بر اساس میزان استفاده از اپ ها می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید