بهترین گوشی های اندرویدی 2019

به گزارش مجله بوشهری ها، از نظر این کارشناسان گوشی پرچمدار گلکسی اس 10 ای با توجه به قابلیت های پیشرفته ای که داراست، صرفه مالی بسیار بالایی دارد و کاربران قادر خواهند بود تمامی ویژگی های یک گوشی هوشمند پرچمدار را با قیمت مناسبتری خریداری و استفاده نمایند.

بهترین گوشی های اندرویدی 2019

گوشی های مبتنی بر سیستم عامل اندروید همیشه از سوی کاربران و علاقمندان به موبایل مورد استقبال فراوانی قرار گرفته است و همانطور که آمار و گزارش های قبلی نشان می دهد، سهم بسیار بیشتری نسبت به گوشی های آیفون مبتنی بر سیستم عامل های دیگر را در بازار های فروش موبایل به خود اختصاص داده اند.

بر اساس گزارش وب سایت سی نت، گزارش زیر به مرور بعضی از بهترین گوشی های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل اندروید که به انتخاب کارشناسان و متخصصان فعال در حوزه فناوری بوده است، می پردازد:

1. گلکسی نوت 10 پلاس

از برجسته ترین قابلیت های این گوشی جدید و پرچمدار می توان به صفحه نمایش 6.8 اینچی آمولد، 196 گرم وزن، مجهز به سیستم عامل نسخه اندروید 9، پردازنده مرکزی 8 هسته ای، حافظه داخلی 256 و 512 گیگابایت به همراه 12 گیگابایت حافظه رم، دوربین چهارگانه 12 و 16 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 10 مگاپیکسلی و باتری با ظرفیت 4300 میلی آمپر ساعتی اشاره نمود.

به عقیده کارشناسان و تحلیلگرانی که این فهرست را تنظیم نموده اند، این گوشی هوشمند و پرچمدار تمامی ویژگی و قابلیت های جدید و موردنظر کاربران موبایل را در کنار یکدیگر دارد.

2. گوگل پیکسل 3

گوشی های توسعه داده شده توسط شرکت گوگل که سری گوشی های پیکسل نام دارند، از سوی کاربران موبایل به شدت مورد استقبال قرار گرفته اند چراکه بسیاری از آن ها بر این باورند که نسخه اصلی و خام سیستم عامل اندروید تنها بر روی گوشی های پیکسل گوگل قابل دسترسی است و استفاده از آن لذت بسیار بیشتری برای کاربران به ارمغان می آورد.

از نظر کارشناسانی که این گزارش را تهیه نموده اند، این گوشی در میان گوشی های اندرویدی موجود در بازار، به بهترین دوربین موبایلی مجهز شده است و به کاربرانش اجازه می دهد عکس های با کیفیتی را برای خود ثبت نمایند.

از جمله مهم ترین ویژگی های این مدل از گوشی های گوگل می توان به صفحه نمایش 5.5 اینچی، دوربین 12.2 مگاپیکسلی و دوربین جلوی دوگانه 8 مگاپیکسلی، 148 گرم وزن، نسخه اندروید 9، پردازنده مرکزی 8 هسته ای، حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی به همراه 4 گیگابایت حافظه رم اشاره نمود.

3. گلکسی اس 10 ای

از نظر این کارشناسان گوشی پرچمدار گلکسی اس 10 ای با توجه به قابلیت های پیشرفته ای که داراست، صرفه مالی بسیار بالایی دارد و کاربران قادر خواهند بود تمامی ویژگی های یک گوشی هوشمند پرچمدار را با قیمت مناسبتری خریداری و استفاده نمایند.

از مهم ترین قابلیت های آن می توان به صفحه نمایش 5.8 اینچی، دوربین 12 و 16 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 10 مگاپیکسلی، باتری 3100 میلی آمپرساعتی، 150 گرم وزن، اندروید 9، حافظه داخلی 256 یا 128 گیگابایتی در کنار حافظه رم 6 یا 8 مگاپیکسلی اشاره نمود.

4. گوگل پیکسل 3 A.

به عقیده این کارشناسان، گوشی پیکسل 3 A. گوگل نیز کیفیت دوربین بسیار خوب و قابل قبولی دارند با این تفاوت که از قیمت بسیار پایین تری برخوردارند و کاربران قادر خواهند بود با صرف هزینه کمتری به قابلیت های موردنظر و کیفیت عکاسی بالایی دسترسی پیدا نمایند.

5. وان پلاس 7 پرو

این گوشی هوشمند نیز قابلیت هایی نظیر صفحه نمایش 6.67 اینچی، دوربین سه گانه 48، 16 و 8 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی، باتری با ظرفیت 4 هزار میلی آمپر ساعتی دارد.

6. موتورولا موتو جی7

این گوشی نیز به عنوان یکی از گوشی های جدید و پرچمدار مقرون به صرفه از سوی این کارشناسان معرفی شده است که به کاربران امکان بهره مندی از بهترین قابلیت های گوشی های جدید را می دهد.

منبع: فرادید
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 814

به "بهترین گوشی های اندرویدی 2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین گوشی های اندرویدی 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید