هرآنچه احتیاج دارید را از ایسام قسطی بخرید!!!

به گزارش مجله بوشهری ها، همکاری سایت ایسام با سایت ایران رنتر از ابتدای مردادماه شروع شد.

هرآنچه احتیاج دارید را از ایسام قسطی بخرید!!!

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام ایسام، امروزه با یک جستجوی کوتاه در اینترنت کالاهای متنوعی را می بینیم که دوستشان داریم اما با توجه به قیمت های سرسام آور بازار توان خرید آنها برایمان فراهم نیست. سایت ایسام با همکاری سایت ایران رنتر، مدت هاست به دنبال راه حلی است نوآورانه تا ایسامی ها، راحت تر احتیاجهایشان را رفع نمایند. خوشبختانه این پروژه به موفقیت رسید و این امکان برای کاربران ایسام فراهم شد تا نه تنها کالایی ارزان بخرند بلکه هزینه آن را نیز قسطی پرداخت نمایند.

هر کالایی را در هر نقطه از ایران قسطی بخرید!

سایت ایسام به دوستداران خرید قسطی مژده می دهد که چنانچه هر کالایی را روی هر پلتفرمی (اینستاگرام، تلگرام، تمامی سایت های آگهی و سایر پلتفرم های فروش آفلاین و آنلاین) دیدند و تمایل به خرید آن داشتند می توانند از فروشنده درخواست نمایند تا کالای خود را روی سایت ایسام esam.ir ثبت کند. سپس خریداران می توانند کالای ثبت شده را به صورت قسطی از ایسام بخرند.

چطور قسطی خرید کنید!

از ابتدای مردادماه سال جاری کاربران ایسام می توانند تمام کالاهای مورد احتیاج خود را تا مبلغ 10 میلیون تومان روی سایت پیدا نمایند و آن را به صورت اقساط تا خریداری نمایند. برای این کار، خریداران اقساطی می توانند با تهیه کارت اعتباری ایسام از سایت ایران رنتر به صورت اقساطی از سایت ایسام خرید نمایند و اقساط ماهانه را در سایت ایران رنتر پرداخت نمایند.

با راه اندازی خرید اقساطی از روی سایت ایسام کاربران می توانند همه اجناس نو و دست دوم را خرید نموده و دیگر نگران پرداخت هزینه های گزاف برای خرید لوازم مصرفی خود نباشند. آنها همچنین می توانند کالاهایی را که به صورت مزایده در سایت ثبت شده، با قیمتی پایین تر از قیمت ثابت بازار روی سایت ایسام و به صورت قسطی خریداری نمایند.

هیچ جای نگرانی نیست!

با سامانه ضمانت برگشت پول در ایسام، هیچ وقت احتیاجی به نگرانی برای پول پرداخت شده وجود ندارد. چرا که زمانی که خرید روی سایت انجام می گردد پول شما به حساب سایت واریز خواهد شد و پس از تایید شما پول به حساب فروشنده واریز خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کند:

https://bit.ly/2ZdA7mY

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 مهر 1398 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 200

به "هرآنچه احتیاج دارید را از ایسام قسطی بخرید!!!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هرآنچه احتیاج دارید را از ایسام قسطی بخرید!!!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید