نگاهی به استارت آپ های رویداد جذب سرمایه پیوند در حوزه فناوری های نوین ساختمان

به گزارش مجله بوشهری ها، رویداد جذب سرمایه (پیوند) حوزه فناوری های ساختمانی با هدف بهم رسانی شتاب دهنده ها و هسته های فناور با حضور 6 استارت آپ در حوزه فناوری های نوین ساختمان برگزار گردید.

نگاهی به استارت آپ های رویداد جذب سرمایه پیوند در حوزه فناوری های نوین ساختمان

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، رویداد جذب سرمایه (پیوند) حوزه فناوری های ساختمانی با هدف بهم رسانی شتاب دهنده ها و هسته های فناور با حضور 6 استارت آپ در حوزه فناوری های نوین ساختمان برگزار گردید که طی آن این استارت آپ ها ویژگی های محصول و مدل کسب و کار و احتیاج های سرمایه گذاری خود را به شتاب دهنده های حاضر و وبیناری رویداد ارائه کردند.

تکنوسازه

استارتاپ تکنوسازه اولین تیم متقاضی سرمایه در حوزه فناوری های نوین ساختمان بود که محصول خود را با اسم اپلیکیشن تحت وب برای اتوماتیکسازی کار مهندسین طراح با استفاده از هوش مصنوعی معرفی کرد. ویژگی این محصول تحت وب بودن نرم افزار، کاهش چشمگیر زمان طراحی سازه، نوین بودن بخش بهینه سازی پیشرفته و مدل سازی اتوماتیک . کاهش هزینه های ساخت است. سرمایه مورداحتیاج این استارت آپ 350 میلیون تومان است.

مارستان

استارتاپ مارستان دومین تیم متقاضی سرمایه در حوزه فناوری های نوین ساختمان بود که محصول خود را با اسم اتوماسیون ساختمان برای صنعت بهداشت و درمان معرفی کرد. ویژگی این محصول استقرار شبکه بیسیم اینترنت اشیاء در بیمارستان، استقرار نشانه های RTLS، تجهیز دستگاه های پورتابل گران قیمت RTLS در فاز اول، تجهیز کادر درمان و بیماران به RTLS در فاز دوم، تعویض سیستم احضار پرستار و استقرار سامانه ایمنی سرویس بهداشتی است. سرمایه مورداحتیاج 500 میلیون تومان است.

لیان

استارتاپ لیان سومین تیم متقاضی سرمایه در حوزه فناوری های نوین ساختمان بود که محصول خود را با اسم بومی سازی مواد مصرفی پرینتر سه بعدی ساختمان معرفی کرد. ویژگی این محصول اختلاف قیمت سیمان با کشورهای مبدا یا مقصد تکنولوژی، نزدیکی به بازار خاورمیانه، بلوغ دانش سیمان و بتن در ایران است. سرمایه مورداحتیاج این استارت آپ 495 میلیون تومان است.

والاد

استارتاپ والاد چهارمین تیم متقاضی سرمایه در حوزه فناوری های نوین ساختمان بود که محصول خود را با اسم نرم افزار تحت وب سیستم اطلاعاتی ساختمان(BIM) معرفی کرد. ویژگی این محصول برنامه ریزی و صرفه جویی در هزینه ها، اشتراک گذاری اطلاعات و توانایی ارائه، یادداشت برداری و گزارش روندکار، آرشیو و دسته بندی اطلاعات است. سرمایه مورداحتیاج این استارت آپ 580 میلیون تومان است.

شبکه مهندسی عمران ایران

استارتاپ شبکه مهندسی عمران ایران پنجمین تیم متقاضی سرمایه بود که محصول خود را با اسم آموزش همراه با ایجاد مهارت، تخصص و تجربه در حوزه مهندسی عمران معرفی کرد. ویژگی این محصول تدارک دوره های آموزشی و رویدادها و بازدید در حوزه مهندسی عمران است. سرمایه مورداحتیاج این استارت آپ 300 میلیون تومان است.

ایمنوهوش

استارت آپ ایمنوهوش ششمین تیم متقاضی سرمایه در حوزه فناوری های نوین ساختمان بود که محصول خود را با اسم بهینه سازی طراحی فضاهای تجمعی در راستای ارتقاء ایمنی در مواقع زلزله با استفاده از هوش مصنوعی معرفی کرد. ویژگی این محصول کاهش تلفات و خسارت، طراحی و اجرای روش ها و جزئیات بومی، ارزان بودن، برطرف احتیاج روز جامعه و پیشرو بودن در این حوزه است. سرمایه مورداحتیاج این استارت آپ 500 میلیون تومان در ازای واگذاری 30 درصد از سهام است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1745

به "نگاهی به استارت آپ های رویداد جذب سرمایه پیوند در حوزه فناوری های نوین ساختمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به استارت آپ های رویداد جذب سرمایه پیوند در حوزه فناوری های نوین ساختمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید