تور استرالیا: برترین رشته ها برای مهاجرت به استرالیا

به گزارش مجله بوشهری ها، با توجه به جمعیت روزافزون استرالیا ؛ این کشور به کادر پزشکی بسیار ماهر احتیاج دارد

تور استرالیا: برترین رشته ها برای مهاجرت به استرالیا

با تور استرالیا از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

استرالیا جزو 3 مقصد برتر تحصیلی برای ادامه تحصیل دانشجویان بین المللی محسوب می گردد . این امر باعث می گردد که دانشجویان به لطف اقتصاد قوی و مداوم این کشور چشم به راه فرصت های شغلی باشند . برای زندگی و کار در استرالیا ، متقاضیان می توانند از مسیرهای مختلفی که منجر به اقامت دائم می گردد ، استفاده نمایند . سه روش متداول اخذ اقامت دائم به وسیله مهارت ، نامزدی استان یا طرح نامزدی کارفرماست .

دانشجویانی که قصد اقامت دائم در استرالیا را دارند باید برای ادامه تحصیل در استرالیا دوره ای را انتخاب نمایند که منظره روشنی برایشان داشته باشد و در سال های آینده به طور مداوم مورد تقاضا باشد . در ادامه مقاله بعضی از برترین رشته ها برای مهاجرت به کشور استرالیا آورده شده است :

آموزش و تدریس

استرالیا دارای استانداردهای عالی آموزش شناخته شده در سراسر دنیا است . فارغ التحصیلان بین المللی که در پی مشاغلی همانند تدریس می فرایند ، با تقاضای زیاد در موسسات آموزشی در این کشور روبرو خواهند شد .

شغل معلمی از جمله معلم دوران پیش دبستان ، معلم دبستان ، معلم دبیرستان ، مدرس دانشگاه ، معلم آموزش حرفه ای و معلم زبان انگلیسی به زبان های دیگر ، همیشه در فهرست مهارت های استرالیا واقع شده است .

کامپیوتر و فناوری اطلاعات

تخصص در سخت افزار، نرم افزار، شبکه ، امنیت و دوره های توسعه وب سایت از جمله دوره های متعدد در این زمینه هستند . دانشگاه های سراسر استرالیا دوره ها را به طور مداوم به روز می نمایند تا رقابت را در زمینه دیجیتال حفظ نمایند . برای مقابله با احتیاج روزافزون صنایع ، تقاضا برای فارغ التحصیلان فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) به طور مداوم در حال افزایش است .

مشاغل ICT در فهرست مهارت ها عبارتند از : تحلیلگر تجارت ICT، تحلیلگر سیستم، برنامه نویس تحلیل گر، برنامه نویس توسعه دهنده، مهندس نرم افزار، مهندس شبکه و سیستم های رایانه ای ، تست نماینده نرم افزار، مهندس پشتیبانی ICT، توسعه دهنده وب .

دوره های پرستاری و پزشکی

با توجه به جمعیت روزافزون استرالیا ؛ این کشور به کادر پزشکی بسیار ماهر احتیاج دارد . دوره های پزشکی و پرستاری در این کشور هزاران دانشجوی داخلی و بین المللی را به خود جلب می نماید . این رشته ها به طور مداوم در فهرست مهارت های مورد احتیاج استرالیا قرار دارند ، پرستاری یکی از دوره های مورد تقاضا در زمینه پزشکی است .

دوره های پزشکی و پرستاری در فهرست مهارت های استرالیا عبارتند از : پرستار ، پرستار سالمندان ، پرستار کودک ، بهداشت محیط ، مراقبت های ویژه و اورژانس ، پزشک ، پزشک اعصاب و روان ، جراح ، تکنسین اتاق عمل ، پزشک اطفال و مامایی .

مهندسی

دانشجویان بین المللی برای یادگیری و جذب بازار کار شدن در تخصص های مختلف به استرالیا مهاجرت می نمایند . مهندسان در استرالیا می کوشند تا از جنبه های مختلف ؛ احتیاجهای این کشور را رفع نمایند .

مشاغل مورد احتیاج در استرالیا عبارتند از مهندس شیمی ، مهندس مواد ، مهندس عمران ، مهندس برق ، مهندس الکترونیک ، مهندس مکانیک ، مهندس هوانوردی ، مهندس کشاورزی ، مهندس محیط زیست و مهندس صنایع .

برای مشاهده ادامه این مقاله و بعلاوه کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل و مهاجرت به استرالیا بهتر است به وب سایت موسسه اعزام دانشجو studyunique مراجعه نموده و یا با این موسسه تماس گرفته و از مشاوره رایگان مشاورین خبره آن بهره مند شد .

منبع: راسخون
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1735

به "تور استرالیا: برترین رشته ها برای مهاجرت به استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استرالیا: برترین رشته ها برای مهاجرت به استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید