مسی به رکورد ژاوی رسید، اولین شکست خارج از خانه میلان در سری آ پس از یک سال

به گزارش مجله بوشهری ها، خبرگزاری خبرنگاران- لیونل مسی به رکورد ژاوی در لالیگا رسید.

مسی به رکورد ژاوی رسید، اولین شکست خارج از خانه میلان در سری آ پس از یک سال

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، لیونل مسی حالا 505 بار برای بارسلونا در لالیگا به میدان رفته است. به نقل از لالیگا، لیونل مسی مقابل آلاوز برای 505 امین بار در یک بازی لالیگایی با پیراهن بارسلونا به میدان رفته؛ این یعنی رکوردی برابر با بیشترین تعداد بازی یک بازیکن بارسلونا در لالیگا که در اختیار ژاوی است. مسی تا قبل از ملاقات با آلاوز طی 504 بازی، 457 بار در لالیگا گل زده و 200 پاس گل هم ارسال نموده است.

- میلان پس از یک سال در بازی های خارج از خانه سری آ بازنده شد. اسپتزیا در هفته بیست و دوم سری آ با نتیجه 2-0 از سد میلان گذشت. تیم پیولی، بدترین بازی چند ماه اخیر خود را به نمایش گذاشت. میلان برای اولین بار از 9 فوریه 2020 و باخت 4-2 مقابل اینتر در یک بازی خارج از خانه سری آ بازنده شد. از آن بازی تا ملاقات امشب، میلان در 17 بازی خارج از خانه سری آ به 13 برد و 4 تساوی رسیده بود. روسونری در بازی های خارج از خانه فصل جاری (2020/21) سری آ همیشه با برد از زمین خارج شده بود و فقط در زمین جنوا تساوی 2-2 ثبت شد.

شاگردان پیولی درحالی مقابل اسپتزیا بازنده شدند که حتی یک شوت در چارچوب نداشتند. هر 7 شوت میلانی ها خارج از چارچوب بود. چنین موردی برای میلان تحت راهنمایی استفانو پیولی بی سابقه است. لازم به ذکر است میلان برای اولین بار از دسامبر 2019 و باخت 5-0 مقابل آتالانتا، پیروز به گلزنی در یک بازی خارج از خانه سری آ نشد.

- یک سایت پرتغالی از عملکرد مهدی طارمی در ملاقات پورتو مقابل بواویستا تمجید کرد. تیم پورتو بامداد امروز یکشنبه در هفته نوزدهم لیگ پرتغال به مصاف تیم بواویستا رفت و این ملاقات با نتیجه تساوی 2-2 رسید. مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در دقیقه 54 گل نخست پورتو را به ثمر رساند و نقش موثری در این بازی داشت. سایت گل پوینت پرتغال بعد از این مسابقه، برای طارمی نمره خوب 6.3 را در نظر گرفت.

این سایت نوشت: سه شوت، یک گل، چهار پاس ارزشمند و هفت حرکت با توپ در محوطه جریمه تیم مقابل (حداکثر حرکت در مسابقه). یک عملکرد عالی دیگر بازیکن ایرانی که در حال حاضر عضو بی چون و چرای پورتو است.

این سایت سرجیو اولیویرا هافبک تیم پورتو را با 7.3 امتیاز به عنوان بهترین بازیکن پورتو در این مسابقه انتخاب کرد.

- سیصدمین باری که کلوپ روی نیمکت لیورپول نهاده شد، برای سرمربی آلمانی و تیمش خوش یمن نبود. یورگن کلوپ سیصدمین بازی خود روی نیمکت لیورپول را تجربه کرد. لیورپول عصر دیروز مقابل لسترسیتی نهاده شد و با نتیجه 3-1 بازنده شد تا همچنان در بحران بماند. با احتساب این بازی، یورگن کلوپ حالا 300 بار روی نیمکت لیورپول نشسته و توانسته طی این 300 بازی آمار 177 پیروزی، 70 مساوی و 53 شکست را به ثبت برساند. افتخارات سرمربی آلمانی در لیورپول توانسته لیگ قهرمانان اروپا، لیگ برتر انگلیس، سوپرکاپ اروپا و جام باشگاه های دنیا را فتح کند.

- ملاقات لسترسیتی و لیورپول در لیگ برتر انگلیس با برد 3-1 لسترسیتی به سرانجام رسید. شاگردان کلوپ برای سومین بازی پیاپی در لیگ برتر با شکست از زمین خارج شدند. لیورپول برای اولین بار از نوامبر 2014 در 3 بازی پیاپی لیگ برتر بازنده شد. راجرز در آن مقطع سرمربی قرمزهای آنفیلد بود. در ضمن لیورپول برای اولین بار از آوریل 2017 در لیگ برتر با وجود زدن گل اول در نهایت بازنده شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1426

به "مسی به رکورد ژاوی رسید، اولین شکست خارج از خانه میلان در سری آ پس از یک سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی به رکورد ژاوی رسید، اولین شکست خارج از خانه میلان در سری آ پس از یک سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید