کلافگی اینزاگی از موقعیت هایی که تیمش خراب می نماید

به گزارش مجله بوشهری ها، سرمربی اینتر از موقعیت هایی که تیمش در بازیهای اخیر خراب نموده است ابراز کلافگی کرد.

کلافگی اینزاگی از موقعیت هایی که تیمش خراب می نماید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فوتبال ایتالیا، در شروع هفته بیست وهفتم سری A ایتالیا، شب گذشته اینتر در یک ملاقات خارج از خانه مقابل جنوا با تساوی صفر بر صفر متوقف شد تا شانس هم امتیاز شدن با میلان صدرنشین را از دست بدهد.

سیمونه اینزاگی اصرار دارد که تیمش برای برد مقابل جنوا، شایسته تر بود. او بعد از این ملاقات گفت: ما 20 شوت به سمت دروازه داشتیم، به تیر افقی دروازه زدیم ولی نمی دانم چرا فعلا توپ هایمان وارد دروازه نمی گردد. می توانستیم رویکرد بهتری داشته باشیم، جنوا در شرایط خوبی واقع شده است و در 20 دقیقه ابتدایی برای ما مشکلاتی ایجاد کرد، اما پس از آن مطمئناً مستحق پیروزی بودیم. درست مانند هفته گذشته با ساسولو، ما 20 شوت به سمت دروازه داشتیم و گل نزدیم. واضح است که ما باید بهتر کار کنیم. این دوره هم تمام می گردد. ما باید تمرکز داشته باشیم و بدانیم که این موقعیت سخت به زودی تمام می گردد.

او در ادامه گفت: جنوا به راحتی شکست نمی خورد، اما ما 37 بار وارد محوطه جریمه آنها شدیم، 20 شوت زدیم، به تیر افقی زدیم. دیگر باید چکار می کردیم جز گل زدن. بدیهی است که کاری که در حال حاضر انجام می دهیم برای بردن بازی ها کافی نیست، ما باید کارهای بیشتری انجام دهیم.

به این ترتیب اینتر اکنون فقط یک برد در شش بازی اخیر خود در سری A کسب نموده و در چهار بازی اخیر در تمام رقابت ها بدون پیروزی است.

اینتر با یک بازی کمتر از رقیب همشهری شان، تنها دو امتیاز با روسونری اختلاف دارد و در صورت رجحان در ملاقات عقب افتاده می تواند به صدر جدول راه یابد و میلان را کنار بزند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1401 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1978

به "کلافگی اینزاگی از موقعیت هایی که تیمش خراب می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلافگی اینزاگی از موقعیت هایی که تیمش خراب می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید