مدعیان همچنان امیدوارند

به گزارش مجله بوشهری ها، هر هفته با نتایجی که در بازی های لیگ برتر رقم می خورد احتمالات صعود یا سقوط تیم ها دستخوش تغییراتی می گردد. درواقع اگر قبل از بازی های هفته بیست و هشتم لیگ تیمی احتمال سقوطش فقط به یک بازی بستگی داشت امروز شاید تکلیف تیم سقوط کننده در روز پایانی لیگ تعیین گردد.در این مطلب شانس قهرمانی وکسب سهمیه را برای تیم های بالای جدول و احتمال سقوط تیم ها را آنالیز می کنیم.

مدعیان همچنان امیدوارند

قهرمانی پرسپولیس با چهار یا سه امتیاز

اختلاف پرسپولیس با سپاهان در صدر جدول سه امتیاز است.شاگردان برانکو ایوانکوویچ اگر از دو بازی باقیمانده شان چهار امتیاز بگیرند قهرمانی شان قطعی شده و کاری به نتایج دیگر تیم ها ندارند.البته آن ها با کسب سه امتیاز هم قهرمان می شوند اگر سپاهان در یکی از دو بازی آینده اش پیروز نگردد.

قهرمانی سپاهان با اما و اگر

تیم سپاهان برای قهرمان شدن باید امیدوار به لغزش پرسپولیس در دو بازی آینده باشد. شاگردان امیر قلعه نویی باید هر دو بازی شان مقابل پدیده در مشهد و استقلال خوزستان در اصفهان را ببرند آن وقت در هر دو بازی برنده نشده یا این که سپاهان با گل های زیاد حریفانش را شکست دهد و پرسپولیس یگ پیروزی با حداقل گر را به دست آورد.

شرایط سخت استقلال برای قهرمانی

فرهاد مجیدی که اولین حضورش به عنوان سرمربی روی نیمکت استقلال با پیروزی پرگل مقابل تیم انتهای جدولی استقلال خوزستان همراه بود برای این که جام قهرمانی را بالای سر ببرد کار راحتی در پیش ندارد.آن ها در صورت پیروزی مقابل صنعت نفت در آبادان و سپیدرود رود در تهران باید منتظر نتایج دیگر رقبایش هم باشد.آبی های پایتخت در شرایطی قهرمان می شوند که از این دو بازی شش امتیاز بگیرند و آن وقت پرسپولیس حداکثر دو امتیاز بگیر و سپاهان هم حداکثر چهار امتیاز.

شانس کم تراکتورسازی برای دوم شدن

تیم فوتبال تراکتورسازی همین آلان هم شانس قهرمانی ندارد.آن ها باید برای دوم شئن کوشش نمایند که البته رسیدن به این صندلی هم بسسیار سخت اما غیرممکن نیست.شاگردان لیکنز اگر پارس جم را در تبریز و فولاد را در اهواز شکست دهند 56 امتیازی شده و آن وقت باید چشم انتظار نتایج دیگر مدعیان باشند.

شرایط برای آن ها به شکلی است که اگر سپاهان از دو بازی آخرش سه امتیاز هم بگیرد تراکتورسازی به هیچ وجه دوم هم نمی گردد. نکنه دیگر این که اگر استقلال از دو بازی آخرش سه امتیاز بگیرد تراکتورسازی در شرایطی می تواند به سوم شدن امیدوار باشد که در هر دو بازی آخرش را با گل های زیاد پیروز گردد.

پدیده شاید معادلاات را به هم بزند

تیم پدیده مشهد تا همین جای لیگ هم فوق العاده نتیجه گرفته است.شاگردان یحیی گل محمدی بازی هایی رادر پیش دارند که شاید معادلات قهرمانی به هم بزنند شاید هم قبل از هفته پایانی تکلیف قهرمانی را تعیین نمایند. آن ها برای کسب سهمیه همچنان امیدوارند. به طوری که اگر سایپا را شکست دهند 52 امتیازی شده و به یک قدمی استقلال و به فاصله دو امتیازی سپاهان می رسند. از آن جا که پدیده هفته آینده میزبان سپاهان در مشهد خواهد بود پیروزی مقابل این تیم نه تنها شانس دوم شدن شان را بسیار افزایش می دهد بلکه خیال پرسپولیس را هم با کسب سه امتیاز برای قهرمان شدن راحت می نمایند. آن ها اگر از سه بازی 9 امتیاز بگیرند دوم شدن شان قطعی و اگر پرسپولیس نتواند از دو بازی آخرش یک امتیاز بگیرد آن وقت جام قهرمانی در مشهد می ماند.

ص 9

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 25 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 105

به "مدعیان همچنان امیدوارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدعیان همچنان امیدوارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید