فناوران عطر سازی ایران به فرانسه می فرایند

به گزارش مجله بوشهری ها، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری،با توجه به اهمیت تبادلات علمی میان فعالان فناور حوزه های مختلف کشور با دیگر کشورهای فعال در این حوزه ها با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گروهی از فعالان فناور، دانشگاهیان و فعالان تجاری حوزه گیاهان دارویی و معطر به کشور فرانسه اعزام می شوند.

فناوران عطر سازی ایران به فرانسه می فرایند

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

فرانسه یکی از کشورهای پیشرو در حوزه عطرسازی محسوب می گردد و کشور ما نیز از ذخایر بسیار غنی در زمینه گیاهان معطر و دارویی، مورد استفاده در صنعت عطرسازی و لوازم آرایشی و بهداشتی، برخوردار است.

برای جلوگیری از خام فروشی و توسعه صنایع جدید و فرآوری گیاهان دارویی و اسانس گیری، آشنایی با فناوری های مدرن و به روز جهان امری لازم است.

ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کوشش نموده است تا مبادلات علمی و صنعتی میان فعالان کشور را دیگر کشورها از جمله فرانسه را، مورد حمایت قرار دهد.

در این راستا، همزمان با نمایشگاه مواد اولیه عطرسازی simppar در فرانسه، هیئتی تجاری و فناور به این کشور، اعزام می گردد. این رویداد که توسط شرکت گیاهان دارویی و معطر Aromede برگزار می گردد، دیدار و مصاحبه با فعالان صنعتی و علمی کشور فرانسه در صنعت عطرسازی را به عنوان یکی از اهداف محوری خود قرار داده است.

مذاکرات مستقیم با شرکت های خریدار اسانس و مواد اولیه عطرسازی، حضور در بزرگترین نمایشگاه اسانس و مواد اولیه عطرسازی اروپا و بازدید از موزه عطر پاریس و بعضی دیگر از مراکز صنعتی و علمی، بعضی دیگر از رویدادهای این سفر است.

شرکت های دانش بنیان، خلاق و فناور حاضر در این رویداد مورد حمایت اقتصادی قرار می گیرند. همچنین یکی از متخصصان گیاهان دارویی و معطر ایران نیز با این هیئت همراهی خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 6 آذر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1220

به "فناوران عطر سازی ایران به فرانسه می فرایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فناوران عطر سازی ایران به فرانسه می فرایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید