عرضه اختصاصی ورق فولادی به تولیدکنندگان لوازم خانگی

به گزارش مجله بوشهری ها، خبرنگاران : مدیرکل دفتر صنایع برق، فلزی و لوازم خانگی وزارت صمت گفت؛ با عرضه اختصاصی ورق های فولادی به فراوری کنندگان لوازم خانگی در کشور، قیمت لوازم خانگی تا خاتمه امسال کاهش می یابد.

عرضه اختصاصی ورق فولادی به تولیدکنندگان لوازم خانگی

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری مهر، کیوان گردان با اعلام این خبر اضافه نمود: با عرضه اختصاصی ورق های فولادی به فراوری نمایندگان لوازم خانگی در کشور، قیمت لوازم خانگی در بازار کاهش می یابد.

مدیرکل دفتر صنایع برق، فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت اضافه نمود: با این اقدام انتظار داریم در زمینه کاهش قیمت لوازم خانگی در کشور تا خاتمه امسال گام های اساسی بر داریم.

عرضه اختصاصی ورق های فولادی به فراورینمایندگان

وی با بیان اینکه عرضه اختصاصی ورق های فولادی به فراورینمایندگان لوازم خانگی در کشور از همین هفته شروع می گردد، گفت: در این راستا تمام مسیرهای منتهی به فروش ورق های فولادی در بازار سیاه را بستیم.

مدیرکل دفتر صنایع برق، فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در این شیوه جدید عرضه اختصاصی ورق های فولادی به فراورینمایندگان لوازم خانگی همانند خودروسازان ادامه خواهد داشت و تمام فراورینمایندگانی که پروانه بهره برداری دارند، می توانند با استفاده از این فرصت ورق های فولادی مورد احتیاج خود را خریداری نمایند.

گردان با بیان اینکه عرضه اختصاصی ورق های فولادی به کاهش قیمت ورق نیز یاری خواهد نمود، گفت: پیش از این فراورینمایندگان نمی توانستند کمتر از 100 تن در بورس فولاد خریداری نمایند، اما در شیوه نامه جدید فراورینمایندگان لوازم خانگی می توانند با حجم کمتری از بورس، ورق های فولادی خریداری نمایند.

حمیدرضا غزنوی سخنگوی انجمن صنفی فراورینمایندگان لوازم خانگی ایران گفت: شیوه نامه فروش فولاد به فراورینمایندگان لوازم خانگی در بورس احتیاجمند آئین نامه است و انتظار داریم با توزیع فولاد ارزان قیمت به روش صحیح، زمینه کاهش قیمت لوازم خانگی در بازار فراهم گردد.

وی اضافه نمود: با این شیوه فروش ورق های فولادی به فراوری نمایندگان لوازم خانگی به قیمت مناسب شروع خواهد شد و این در کاهش قیمت محصولات لوازم خانگی مؤثر خواهد بود.

سخنگوی انجمن صنفی فراورینمایندگان لوازم خانگی ایران اظهار امیدواری کرد: با کاهش قیمت ورق های فولادی قیمت لوازم خانگی در بازار از یک تا سه ماه آینده، برای مصرف نمایندگان در بازار کاهش یابد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1352

به "عرضه اختصاصی ورق فولادی به تولیدکنندگان لوازم خانگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه اختصاصی ورق فولادی به تولیدکنندگان لوازم خانگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید