عابدینی به مرحله نیمه نهایی صعود کرد، حذف سه شمشیرباز اسلحه سابر

به گزارش مجله بوشهری ها، به گزارش خبرنگاران، در ادامه مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا که در توکیو ژاپن جریان دارد و در اسلحه سابر این رقابت ها، مجتبی عابدینی در جدول 32 نفره نماینده قزاقستان را 15 بر 2 شکست داد. عابدینی در مرحله یک هشتم نهایی نیز مقابل حریفی از ژاپن به رجحان 15 بر 9 دست یافت، سپس با کسب پیروزی 15 بر 12 مقابل حریفی از کره جنوبی به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها صعود کرد.

عابدینی به مرحله نیمه نهایی صعود کرد، حذف سه شمشیرباز اسلحه سابر

در چارچوب این رقابت ها، علی پاکدامن بعد از رجحان 15 بر 3 مقابل نماینده کویت و پیروزی 15 بر 5 مقابل حریف تایلندی که به ترتیب در جدول 32 و 16 نفره به دست آمد، در جدول هشت نفره به مصاف حریفی از کره جنوبی رفت و با واگذاری 15 به 14 نتیجه این دیدار از دور رقابت ها کنار رفت.

محمد رهبری دیگر نماینده ایران در جدول 32 نفره حریف ازبکستانی خود را 15 بر 9 شکست داد. وی اما در جدول 16 نفره با همین نتیجه مقابل حریف کره ای خود باخت و از دور رقابت ها کنار رفت.

همچنین محمد فتوحی در جدول 32 نفره با نتیجه 15 بر 10 نماینده ژاپن را شکست داد، سپس مقابل حریف دیگری از ژاپن در مرحله یک هشتم نهایی به رجحان 15 بر 13 دست یافت. این شمشیرباز در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 15 به 12 مقابل نمایندگان چین باخت و از دور رقابت ها کنار رفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 138

به "عابدینی به مرحله نیمه نهایی صعود کرد، حذف سه شمشیرباز اسلحه سابر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عابدینی به مرحله نیمه نهایی صعود کرد، حذف سه شمشیرباز اسلحه سابر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید