صعود تیم های ژاپنی، چینی و تایلندی

به گزارش مجله بوشهری ها، تیم های کاشیما آنتلرژ ژاپن، موانگتانگ یونایتد تایلند، اوراوای ژاپن و شانگهای SIPG چین به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند.

صعود تیم های ژاپنی، چینی و تایلندی

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران، امروز (چهارشنبه) 4 بازی پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به صورت همزمان برگزار گردید. در گروه E تیم های کاشیما آنتلرژ ژاپن و موانگتانگ یونایتد تایلند به مصاف هم رفتند که تیم ژاپنی به رجحان 2 بر یک دست یافت. تیم بریزبین استرالیا نیز شکست 3 بر 2 برابر اولسان هیوندایی کره جنوبی را پذیرا شد.

تیم های کاشیما آنتلرژ ژاپن و موانگتانگ یونایتد تایلند به ترتیب با امتیازهای 12 و 11 از گروه E به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند. تیم های 7 و 4 امتیازی اولسان هیوندایی کره جنوبی و بریزبین استرالیا نیز در رده های سوم و چهارم قرار گرفتند.

امروز 2 بازی گروه F نیز برگزار گردید که تیم اف سی سئول کره جنوبی با یک گل اوراوای ژاپن را شکست داد و وسترن سیدنی استرالیا نیز با نتیجه 3 بر 2 از سد شانگهای SIPG چین گذشت. از این گروه تیم های اوراوای ژاپن و شانگهای SIPG چین با امتیاز مشابه 12 به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند. تیم های 6 امتیازی اف سی سئول کره جنوبی و وسترن سیدنی استرالیا نیز رتبه های سوم و چهارم را به خود اختصاص دادند.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 435

به "صعود تیم های ژاپنی، چینی و تایلندی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود تیم های ژاپنی، چینی و تایلندی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید