صنایع کوچک عامل اصلی تحقق جهش تولید

به گزارش مجله بوشهری ها، کیانی بختیاری گفت: صنایع کوچک در تمام کشور های توسعه یافته پیشران توسعه اقتصادی کشورهاست.

صنایع کوچک عامل اصلی تحقق جهش تولید

ابوالفضل کیانی بختکمک مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در گفت وگو با خبرنگار ، درباره اهمیت توجه به صنایع کوچک، گفت: صنایع کوچک در تمام کشور های توسعه یافته پیشران توسعه اقتصادی کشورهاست؛ این صنایع بسیار زود بازده هستند و باعث ایجاد اشتغال می شوند پس اگر تحت حمایت مناسب قرار بگیرند خواهند توانست به صورت خوشه ای در زنجیره تامین صنایع بزرگ قرار گرفته و در توسعه های اقتصادی ایفای نقش کنند.

او با اشاره به مزیت هایی که با توجه به صنایع کوچک پدیدار می شوند، بیان نمود: صنایع کوچک خواستگاه نوآوری و توسعه کارآفرینی هستند و به دلیل ابعاد کوچک و متوسطی که دارند، تمام اصول مدیریتی را می توان در آن ها اجرا و پیاده سازی کرد.

  • راهکارهای تامین مواد اولیه صنایع کوچک/ شهرک های صنعتی باید از صنایع کوچک تفکیک شود

کیانی بختکمک ادامه داد: قصد ما برای امسال به کارگیری پتانسیل و توانایی شرکت های دانش بنیان در بخش صنعت و تولید است. امیدوار هستیم بتوانیم در راستای بسته جهش تولید ارائه شده و با کمک سایر دستگاه های مرتبط به تحقق جهش تولید دست پیدا کنیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی درباره اقدامات انجام شده توسط این سازمان شرح داد: به همین دلیل تفاهم نامه ای را با سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی منعقد کردیم که طی این تفاهم نامه سازمان مدیریت صنعتی در قالب کیلنیکی به عارضه یابی در فعالیت واحد های صنعتی کوچک و شهرک های صنعتی کمک کند.

او افزود: سازمان مدیریت صنعتی با همکاری سازمان صنیع کوچک و شهرک های صنعتی، سازمان گسترش و نوسازی و سایر سازمان های مربوطه در نهایت به این بخش ها کمک کرده و برای رفع آن ها روش هایی ارائه خواهد کرد تا در توانمندسازی و احیای صنایع کمک کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1162

به "صنایع کوچک عامل اصلی تحقق جهش تولید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صنایع کوچک عامل اصلی تحقق جهش تولید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید