زن فرانسوی که مقابل گلوله پلیس سینه سپر کرد

به گزارش مجله بوشهری ها، ویدئویی از یک زن معترض فرانسوی که به خاطر مسائل معیشتی و فشار اقتصادی به ستوه آمده و مقابل گلوله پلیس سینه سپر نموده را مشاهده می کنید.

زن فرانسوی که مقابل گلوله پلیس سینه سپر کرد

به گزارش خبرنگار ، با گذشت چندین هفته از اعتراضات مردم فرانسه به سیاست های اقتصادی مکرون و وضعیت بد اقتصادی و معیشتی مردم این کشور، پلیس همچنان سعی دارد با رفتارهای خشونت آمیز فریاد اعتراض مردم را سرکوب کند و جمعیت عظیم مردمی که به خیابان ها آمده اند را متفرق کند.

گفتنی جنبش جلیقه زردها یک جنبش اعتراضی در فرانسه است که در روز شنبه 17 نوامبر 2018 آغاز شد. این تظاهرات در اعتراض به افزایش قیمت سوخت و مالیات ها به وجود آمد. به گفته روزنامه های فرانسوی، جلیقه زردها، حکومت را در مقابل نوعی از بحران قرار داده اند که در فرانسه سابقه تاریخی ندارد. این جنبش اعتراضی که نَه رهبری مشخص و نَه سازماندهی آشکاری دارد که بتوان معرفی کرد و با آن به مذاکره پرداخت؛ توان سازماندهی تظاهرات 290 هزار نفری 17 نوامبر را داشته و فعلاً قصد انتها دادن به این اعتراضات را ندارند.

ویدئویی در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که در آن یک زن فرانسوی از جنبش جلیقه زردها به علت مسائل معیشتی و فشار اقتصادی به ستوه آمده و در مقابل گلوله پلیس سینه سپر نموده و فریاد می زند که به او شلیک نمایند. در ادامه می توانید ویدئوی مربوط به این ماجرا را مشاهده کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 24

به "زن فرانسوی که مقابل گلوله پلیس سینه سپر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زن فرانسوی که مقابل گلوله پلیس سینه سپر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید