رفوکاری دروغ های اروپا در روزنامه زنجیره ای

به گزارش مجله بوشهری ها، روزنامه بزک کننده برجام، سرگرم توجیه موضع فریبکارانه اروپا و انفعال دولت روحانی در مقابل بدعهدی های دولت های اروپایی است.

رفوکاری دروغ های اروپا در روزنامه زنجیره ای

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور لحظه آخری ارزان ایتالیا همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، روزنامه اعتماد با تیتر هایی همچون احیای دوباره اینستکس و جوزب بورل ترمز تندروی اروپا را کشید؛ آتش بس تا اطلاع ثانوی، به توجیه عهدشکنی کامل و طلبکاری بی جای اروپایی ها پرداخت.

اعتماد با طرح ادعای خلاف واقع که خبر های نویدبخشی از اینستکس (کانال مبادلات مالی) به گوش می رسد، نوشت: شاید این اخبار به معنای انتخاب راه دوم از سوی دولت های اروپایی باشد.

این روزنامه در ادامه می نویسد: هرچند در جریان سفر جوزب بورل خبر مالی یا موضوعی مرتبط با توافقات جدید تجاری منتشر نشد، اما صحبت های وزیر امور مالی نشان می دهد که احتمال رخ دادن گشایشی جدید در جهت اینستکس وجود دارد. اظهار نظر وزیر اقتصاد نشان می دهد که امیدواری هایی جدید به وجود آمده هرچند ایران به آن ها خوشبین نیست و برنامه های خود را وابسته به آن ها تغییر نمی دهد.

یادآور می گردد نشریات زنجیره ای و بعضی مقامات دولتی، از تیرماه سال 94 که برجام منعقد شد، چهار سال است که خبر خوش رونق مالی حاصل از همراهی غرب را می دهند. آن ها در دو سال اخیر نیز بار ها روی وعده های بی محتوای ایجاد کانال های موسوم به اس پی وی و اینستکس موج سواری کردند، اما واقعیت این است که اروپایی ها عین آمریکایی ها بدعهدی می نمایند و تنها تفاوت شان این است که براساس تقسیم کار با آمریکا، خروج عملی شان از برجام را رسما اعلام نمی نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 599

به "رفوکاری دروغ های اروپا در روزنامه زنجیره ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفوکاری دروغ های اروپا در روزنامه زنجیره ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید