رضایی: مهم ترین مشکل ما، شرایط آب و هوایی و دستور العمل های بهداشتی است

به گزارش مجله بوشهری ها، سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان گفت: مهم ترین مشکل، شرایط آب و هوایی و دستور العمل های بهداشتی است طوری که امروز پیش از شروع جلسه تمرین به گونه ای سالن ضدعفونی و نظافت شد که عملا امکان تمرین وجود نداشت و مجبور به ترک سالن شدیم.

رضایی: مهم ترین مشکل ما، شرایط آب و هوایی و دستور العمل های بهداشتی است

به گزارش خبرنگاران، سعید رضایی، سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان، یک روز پیش از شروع مسابقه مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی باشگاه های آسیا با تیم ناخون راتچاسیما تایلند گفت: هر چند این ذهنیت وجود دارد که سطح والیبال تایلند پایین تر از والیبال ایران است ولی این موضوع را باید در نظر گرفت که دو تیم باشگاهی در مقابل همدیگر قرار می گیرند. تیم های باشگاهی از بازیکنان خارجی استفاده خواهد نمود که این موضوع مسائل بعضی از پست ها را رفع خواهد نمود.

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان ادامه داد: با آنالیزهای صورت گرفته، تیم ناخون راتچاسیما به مراتب تیمی بهتر از دایموند فود تایلند است. جنگندگی خوب این تیم باعث صعودشان به مرحله نیمه نهایی شده است.

رضایی توضیح داد: تیم ها در مرحله های پایانی از تمام توان خود استفاده خواهند کرد و اگر هر تیمی ذره ای دچار اشتباه و ناهماهنگی باشد قطعا نتیجه را واگذار خواهد نمود. مهمترین موضوع، حفظ سطح آمادگی تیم خواهد بود. مهم ترین نکته در مسابقه فردا استفاده از موقعیت های موجود در مسابقه است. شاید روی کاغذ ما فزونی نسبی داریم اما فزونی اصلی در زمین مسابقه تعیین خواهد شد. قطعا فردا با تمام توان کار خواهیم کرد تا یک پله دیگر به هدف خود نزدیک شویم.

وی در مورد شرایط تیمش گفت: شرایط تیم مناسب است اما مهم ترین مشکل، شرایط آب و هوایی و دستور العمل های بهداشتی است طوری که امروز پیش از شروع جلسه تمرین به گونه ای سالن ضدعفونی و نظافت شد که عملا امکان تمرین وجود نداشت و مجبور به ترک سالن شدیم. شرایط بهداشتی به صورتی است که هیچ تیمی حق استفاده از سالن ورزشی (بدن سازی) نخواهد داشت و نکته مهم تر عدم خروج بازیکنان تیم از اتاق ها به غیر از جلسه تمرین و مسابقه است که این مهم هم موجب به وجود آمدن شرایط سخت روحی برای بازیکنان شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1815

به "رضایی: مهم ترین مشکل ما، شرایط آب و هوایی و دستور العمل های بهداشتی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایی: مهم ترین مشکل ما، شرایط آب و هوایی و دستور العمل های بهداشتی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید