دیبالا: نباید از بارسلونا بترسیم، گلزنی در ایتالیا کار ساده ای نیست

به گزارش مجله بوشهری ها، مهاجم آرژانتینی یوونتوس معتقد است شاگردان لوئیس انریکه هم نقاط ضعفی دارند.

دیبالا: نباید از بارسلونا بترسیم، گلزنی در ایتالیا کار ساده ای نیست

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ونیز همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، پائولو دیبالا در آستانه پذیرایی یوونتوس از بارسلونا در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به روزنامه ایتالیایی رپابلیکا گفت: نباید از بارسلونا بترسیم چون بازیکنان بزرگی در ترکیب مان داریم. یوونتوس شرایط خوبی دارد و بهترین زمان برای رویارویی با کاتالان هاست. پاری سن ژرمن در نوکمپ 6 گل از بارسا خورد چون نگرش درستی نداشت و ما از آن بازی چیزهایی یاد گرفتیم.

مهاجم 23 ساله راه راه پوشان تورین در بخش دیگری در صحبت هایش گفت: نقطه قوت بارسلونا نحوه بازی آنها با توپ است. دروازه بان آنها (تِراشتگن) هم به قدری بازی با پایش خوب است که می تواند به عنوان یک هافبک عمل کند. نقطه ضعف آبی واناری ها هم زمانی این است که توپ را در اختیار ندارند. ما باید از این موضوع بهره لازم را ببریم و با آغاز از خط میانی، توپ را به محوطه جریمه آنها ببریم. اگر در دفاع منتظر بارسا بمانیم، ما خسته خواهیم شد، نه آنها!

مهاجم آرژانتینی بانوی پیر در بخش دیگری از صحبت هایش د رمورد پستی که سرمربی این تیم از او بازی می گیرد، توضیح داد: گاهی اوقات آلگری حتی به من می گوید که به بوفون نزدیک شو تا از همان نیمه خودمان بازی سازی کنیم. با این حال حس خوبی دارم چون آلگری به من آزادی حرکت می دهد و می توانم به چپ و راست بروم. این چیزی است که از بچگی به آن عادت داشته ام و دوست دارم این طور بازی کنم.

دیبالا اظهار داشت: گلزنی در ایتالیا کار ساده ای نیست. حتی تیم هایی که 2 بر صفر در نتیجه عقب هستند، دست از دفاع کشیدن برنمی دارند، اما طوری با گونسالو ایگواین هماهنگ هستم که انگار پنج سال است در کنار هم بازی می کنیم. در هر جلسه تمرینی سعی می کنیم تا همدیگر را بهتر بشناسیم. ما حتی گاهی اوقات با هم شام می خوریم و این یاری می نماید به درک بهتری از هم برسیم. گونسالو در کل بازیکنی است که با حرکاتش کار را برای دادن پاس آسان می نماید.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 576

به "دیبالا: نباید از بارسلونا بترسیم، گلزنی در ایتالیا کار ساده ای نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیبالا: نباید از بارسلونا بترسیم، گلزنی در ایتالیا کار ساده ای نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید