این جاذبه ها را تنها در بارسلون ببینید

به گزارش مجله بوشهری ها، بارسلون و جاذبه های باشکوهش

از مهمترین شهرهای اسپانیا می توان به بارسلون اشاره نمود که بعنوان منطقه خودمختار کاتالونیا شناخته می گردد. بارسلونا شهری غنی از جهت جاذبه های متنوع فرهنگی، تاریخی و تفریحی است که از 8 میلیون جهانگرد در طول سال پذیرایی می نماید و در رتبه چهارم بعد از لندن، پاریس و استانبول واقع شده است. جالب است بدانید این منطقه به زبان کاتالونیایی که به زبان اسپانیایی بسیار شبیه است، صحبت می نمایند. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا این ویدیو دیدنی را با هم ببینیم.

این جاذبه ها را تنها در بارسلون ببینید

بندر این شهر مسیری پرتردد برای کشتی های باربری و مسافری است، بطوری که هر ساله 4 میلیون کشتی از این بندر عبور می نماید. اما چیزی که بارسلون را بیشتر از همه مطرح نموده است، تیم باشگاهی این شهر است که آوازه آن در سراسر دنیا پیچیده است و بعنوان ارزشمندترین باشگاه های تاریخ فوتبال شناخته می گردد. ورزشگاه نیوکمپ هم در کنار این تیم، بزرگترین ورزشگاه فوتبال در اروپا می باشد.

بسیاری از جاذبه های اسپانیا در دل بارسلون واقع شده است. اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم 9 بنای ثبت شده در آثار یونسکو را می توانید در بارسلون بیابید. بعلاوه 10 درصد از سطح کل بارسلون با فضای سبز و به وسیله 68 پارک پوشیده شده است.

منبع: الی گشت
انتشار: 25 فروردین 1401 بروزرسانی: 25 فروردین 1401 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 1959

به "این جاذبه ها را تنها در بارسلون ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این جاذبه ها را تنها در بارسلون ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید