دو بانوی سوارکار نامزد دریافت دو جایزه از کمیته بین المللی المپیک و پارالمپیک شدند

به گزارش مجله بوشهری ها، کمیته های بین المللی المپیک و پارالمپیک در اقدام به معرفی 5 نامزد برای دریافت جایزه ویژه، برای اولین بار به صورت همزمان نام دو بانوی ایرانی از فدراسیون سوارکاری را هم در بین نامزدها قرار دادند و این جایزه قرار است در ماه مارس به افراد منتخب اهدا گردد.

دو بانوی سوارکار نامزد دریافت دو جایزه از کمیته بین المللی المپیک و پارالمپیک شدند

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فدراسیون سوارکاری، فدراسیون جهانی سوارکاری، مینا فراهانی عضو کمیته ژیمناستیک روی اسب فدراسیون سوارکاری ایران را در زمینه زنان فعال در ورزش سال 2020 به عنوان یکی از نامزدهای انتخابی به کمیته بین المللی المپیک معرفی نموده است.

این فدراسیون جهانی همچنین به منظور کسب جایزه کمیته بین المللی پارالمپیک به مناسبت روز جهانی زن نام غزاله منتظم رئیس کمیته سوارکاری جانبازان و معلولین فدراسیون سوارکاری را به عنوان یکی از نامزدها اعلام نموده است.

غراله منتظم طی سال های گذشته نقش آفرینی ارزنده ای در توسعه و پیشرفت سوارکاری جانبازان ومعلولین در قالب فعالیت های فدراسیون سوارکاری داشته و موجبات رونق پاراسوارکاری ایران را در بین انسان های با اراده ایران اسلامی فراهم نموده است.

مینافراهانی هم در زمینه رشد و گسترش ژیمناستیک روی اسب با برنامه هدفمند، زمینه ترویج و پیشرفت این رشته را در بین علاقه مندان به سوارکاری فراهم نموده، تا جایی که که اکنون رشد و ترقی را در این رشته مهیج شاهد هستیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 725

به "دو بانوی سوارکار نامزد دریافت دو جایزه از کمیته بین المللی المپیک و پارالمپیک شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو بانوی سوارکار نامزد دریافت دو جایزه از کمیته بین المللی المپیک و پارالمپیک شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید