قهرمان روئینگ آسیا: نمی خواهم در انتخابی المپیک سورپرایز شوم

به گزارش مجله بوشهری ها، بهمن نصیری گفت: با وجود اینکه در اوج آمادگی نیستم اما خودم پافشاری کردم به کاپ آسیایی تایلند بروم.

قهرمان روئینگ آسیا: نمی خواهم در انتخابی المپیک سورپرایز شوم

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

قهرمان روئینگ آسیا در تبادل نظر با خبرنگاران درباره حضور در کاپ آسیایی قایقرانی روئینگ تایلند بیان نمود: برای کاپ آسیایی تایلند در اوج آمادگی نیستم اما چون تجربه زیادی در روئینگ یک نفره ندارم خیلی پافشاری کردم که حتما به این کاپ آسیایی بروم. من می خواهم یک بار دیگر خودم را در قایق یک نفره محک بزنم. خوشبختانه سرمربی تیم ملی هم زحمت کشید و حامی اقتصادی پیدا کرد و رییس فدراسیون هم موافقت کرد.

او ادامه داد: من به دنبال این هستم علاوه بر محک زدن خودم بتوانم از عنوان قهرمانی ام در آسیا هم دفاع کنم و در حال حاضر در تمرینات سنگ تمام می گذارم. می خواهم تجربه بیشتری در روئینگ یک نفره به دست آورم تا در مسابقات انتخابی المپیک سورپرایز نشوم.

نصیری در پاسخ به این پرسش که فکر می نماید تجربه حضور در دو مسابقه و پنج ماه تمرین کردن برای دریافت سهمیه در مسابقات انتخابی المپیک کافی باشد، تاکید نمود: بله. البته اگر فدراسیون چند اردوی برون مرزی هم ما را اعزام کند، خیلی بهتر می گردد. مربی ما علم بالایی دارد اما بحث ما استفاده از امکانات است، چون امکانات ما کم است. اگر این اتفاق بیفتد خیلی عالی می گردد. اگر بتوانیم با قهرمانان آسیا و دنیا تمرین کنیم انگیزه ما خیلی بیشتر خواهد شد.

او اضافه کرد: اگر هم فدراسیون نتواند به اردوی خارجی اعزام کند، مانند قهرمانی آسیا باید بیشتر از قبل کوشش کنیم.

ملی پوش روئینگ ایران در خصوص انتظاری که از او برای دریافت سهمیه المپیک وجود دارد ، گفت: من کم نمی گذارم و امیدوارم حمایت فدراسیون هم به همین شکل ادامه دار باشد. کسب سهمیه المپیک دور از دسترس نیست. درست است در مسابقات انتخابی المپیک تمام رقبای ما می آیند اما ما هم نخوابیده ایم و داریم تمرین می کنیم.

نصیری درپاسخ به این پرسش که پس از کسب عنوان قهرمانی آسیا، قولهای مسئولان استان زنجان عملی شده است یا خیر، تاکید نمود: قول هایی داده اند اما هنوز عملی نشده است. ان شاءالله که عملی می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 502

به "قهرمان روئینگ آسیا: نمی خواهم در انتخابی المپیک سورپرایز شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمان روئینگ آسیا: نمی خواهم در انتخابی المپیک سورپرایز شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید