دسته عجیب محصول متفاوت و پیشرفته ال جی ، عکس

به گزارش مجله بوشهری ها، ایسنا نوشت: شرکت کره ای ال جی با یک ویدیو پروژکتور عجیب موسوم به CineBeam Qube که تنها 3 پوند وزن دارد، به نمایشگاه سال جاری CES می آید.

دسته عجیب محصول متفاوت و پیشرفته ال جی ، عکس

شرکت ال جی به تازگی از جدیدترین پروژکتور 4K خود با نام CineBeam Qube رونمایی نموده است. این پروژکتور به طور رسمی در نمایشگاه CES 2024 در اوایل ژانویه رونمایی خواهد شد، اما اکنون ال جی به علاقه مندان یک نگاه اولیه از آن ارائه داده است.

پروژکتور CineBeam Qube دارای فناوری های پیشرفته و نوآوری های جالب توجهی است، اما یک طراحی شیک دارد که ال جی آن را مینیمالیستی می نامد.

  • فرق بزرگ آیفون 16 با آیفون های موجود/ عکس

نکته جالب در طراحی این پروژکتور، دسته ای است که به طرفین آن متصل شده است. در واقع این پروژکتور یک دسته یا دستگیره دارد، چرا که CineBeam Qube با قابلیت حمل و نقل ساخته شده است. ضمن اینکه سبک وزن است و تنها حدود سه پوند(1360 گرم) است.

بعلاوه شکل مربعی آن، قرار دادن آن را تقریباً در هر مکانی آسان می نماید. دسته قابل چرخش 360 درجه آن نیز به قرارگیری آن در جهات مختلف یاری می نماید.

شرکت ال جی آن را یکی از کوچک ترین پروژکتورهای موجود در دنیا می نامد.

البته مهم ترین بخش هر پروژکتوری، همانطور که از نام آن پیداست، بخش پروژکتور و قابلیت پخش تصاویر آن است.

پروژکتور CineBeam Qube تصاویری با وضوح 4K با قابلیت ارائه تصاویر تا 120 اینچ فراهم می نماید. منبع نور آن یک لیزر RGB با نسبت کنتراست 450000:1 و پوشش 154 درصدی طیف رنگی DCI-P3 است.

این پروژکتور بر روی سیستم عامل LG webOS 6.0 اجرا می گردد و دسترسی به تمام سرویس های پخش بزرگ از جمله Prime Video، Disney+، Netflix و YouTube را ارائه می دهد. البته Prime Video قرار است تبلیغات را به همه افراد تحمیل کند و هیچ چیز بیشتر از نمایش گاه و بی گاه تبلیغات، یک مهمانی سینمایی مبتنی بر پروژکتور را خراب نمی نماید.

این پروژکتور بعلاوه دارای عملکرد نقشه برداری است که فضای شما را نقشه برداری می نماید تا تصویری ایده آل را نمایش دهد. این ویژگی برای ایجاد یک محیط منحصر به فرد، مانند تزئین اتاق با تصویری از آسمان شب است.

این پروژکتور حتی شامل الگوریتم تنظیم اتوماتیک روشنایی ال جی است که در بسیاری از پروژکتورهای پیشرفته این شرکت یافت می گردد.

هنوز تاریخ عرضه پروژکتور CineBeam Qube اعلام نشده است و بعلاوه هیچ اطلاعات قیمتی از آن در دسترس نیست. با این حال، ال جی روی این پروژکتور به عنوان یک مورد مهم در نمایشگاه CES سال جاری حساب باز نموده است، بنابراین به احتمال فراوان در ماه ژانویه از آن بیشتر خواهیم دانست.

  • جومونگ و سوسانو به روایت هوش مصنوعی / عکس

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 10 دی 1402 بروزرسانی: 10 دی 1402 گردآورنده: bushehrherfa.ir شناسه مطلب: 2254

به "دسته عجیب محصول متفاوت و پیشرفته ال جی ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دسته عجیب محصول متفاوت و پیشرفته ال جی ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید